عنوان فارسی مقاله:عوامل موثر بر وفاداری مصرف کننده در سرویس اپلیکیشن تحویل غذا در تایلند
چکیده
این مطالعه عوامل مؤثر بر وفاداری خدمات اپلیکیشن تحویل غذا (FDA) در تایلند را بررسی می کند. این مطالعه از روش تحقیق کمی با روش نمونهگیری غیراحتمالی برای استخراج ۵۱۰ نمونه FDA از کاربران FDA در تایلند استفاده میکند. برای جمعآوری دادهها از نمونهها، از پرسشنامههای آنلاین با ضریب آلفای کرونباخ ۰٫۸۸۶ به عنوان ابزار تحقیق استفاده شد. با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری (SEM) برای تجزیه و تحلیل دادهها، نتایج نشان میدهد که قابلیت اعتماد، نفوذ اجتماعی، طراحی سیستم و تناسب تکلیف-فناوری بر پذیرش فناوری کاربر تأثیر میگذارد که همچنین نشاندهنده رابطه معنادار با وفاداری کاربران FDA در تایلند است. . مطالعه هماهنگی با آمار را بررسی می کند. ۲ = ۲۵۸٫۶۸۶، df. =160، ۲/df. = 1.616، p-value = 0.050، CMIN/DF = 1.616، GFI = 0.960، AGFI = 0.969، TLI = 0.953، CFI = 0.965، RMSEA = 0.047، سطح معنی داری در ۰٫۰۵ وزن، همراه با آزمون. در نتیجه، مدل تحقیق با داده های تجربی در سطح معنی داری ۰۵/۰ هماهنگ بود. یافتههای این مطالعه نشان میدهد که ارائهدهنده خدمات FDA ممکن است این یافتههای تحقیق را برای ایجاد درک بیشتر از وفاداری مشتری FDA و همچنین تعیین استراتژیهای بازاریابی، شناسایی فرصتها و ایجاد مزیت رقابتی در آینده به کار گیرد(عوامل موثر بر وفاداری مصرف کننده).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.