ملاحظات عملی و اخلاقی برای مدارس استفاده کننده رسانه های اجتماعی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 11

تعداد کلمات : 4200

مجله : International Journal of Environmental Research and Public Health

انتشار : 2020

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
29 آگوست 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1146 بازدید
29,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:ملاحظات عملی و اخلاقی برای مدارسی که از رسانه های اجتماعی برای ارتقای سواد تربیت بدنی در نوجوانان استفاده می کنند

 چکیده

  توسعه سریع رسانه های اجتماعی منجر به افزایش استفاده از آن توسط کودکان و نوجوانان برای اهداف سلامتی و بهزیستی شده است. بر این اساس ، تعاملات اجتماعی ناشی از استفاده از رسانه های اجتماعی می تواند بیشتر در آموزش تربیت بدنی و سلامت ادغام شود. با توجه به ارتباط بین افزایش سواد تربیت بدنی و پیامدهای مثبت سلامت ، بهترین شیوه ها و درسهایی که از استفاده از رسانه های اجتماعی در صنعت مراقبت های بهداشتی گرفته می شود باید توسط مربیان بهداشت و فیزیک در مدارس اتخاذ شود. بنابراین ، هدف این مقاله اظهارنظر در مورد چندین چالش و فرصت عملی و اخلاقی مرتبط با استفاده از رسانه های اجتماعی برای بهبود سواد تربیت بدنی در بین جوانان است. به طور خاص ، دو مورد از برجسته ترین موضوعات به طور عمیق مورد بحث قرار می گیرند: (۱) ادغام رسانه های اجتماعی در محیط های تربیت بدنی که کودکان و نوجوانان را در مورد اثرات زیستی و اجتماعی فعالیت بدنی آموزش می دهد و (۲) استفاده از فناوری های پوشیدنی در بین جوانان برای به دست آوردن تجربیات که توانایی های سواد تربیت بدنی را افزایش می دهد. به نظر ما ، مربیان بهداشت و فیزیک که از کتابچه راهنمای ALL-ENGAGE که در این تفسیر شرح داده شده است استفاده می کنند ، با موفقیت در دانش آموزان با رسانه های اجتماعی محبوب که از طریق استفاده تجربی از فناوری های پوشیدنی ، سواد تربیت بدنی را به میزان کافی ارتقا می دهند ، به موفقیت می رسند ، درگیر می شوند و بر آنها تأثیر می گذارند(ملاحظات عملی و اخلاقی برای مدارس).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Practical and Ethical Considerations for Schools Using Social Media to Promote Physical Literacy in Youth

Abstract

 The rapid development of social media has led to its increased use by children and adolescents for health and well-being purposes. Accordingly, social interactions resulting from social media use can be further integrated into physical and health education pedagogy. Given the relationship between increased physical literacy and positive health outcomes, best practices and lessons learned from social media use in the healthcare industry should be adopted by health and physical educators practicing in schools. Thus, the purpose of this paper is to comment on several practical and ethical challenges and opportunities associated with using social media to improve physical literacy among youth. Specifically, two of the most prominent issues are discussed in depth: (1) integration of social media in physical education settings that educate children and adolescents about the biopsychosocial effects of physical activity, and (2) use of wearable technologies among youth to accrue experiences that enhance physical literacy competencies. In our opinion, health and physical educators who utilize the ALL-ENGAGE Playbook described in this commentary will successfully reach, engage, and impact students with popular social media that adequately promotes physical literacy, including through experiential use of wearable technologies.