عنوان فارسی مقاله:ملاحظات عملی و اخلاقی برای مدارسی که از رسانه های اجتماعی برای ارتقای سواد تربیت بدنی در نوجوانان استفاده می کنند
چکیده
توسعه سریع رسانه های اجتماعی منجر به افزایش استفاده از آن توسط کودکان و نوجوانان برای اهداف سلامتی و بهزیستی شده است. بر این اساس ، تعاملات اجتماعی ناشی از استفاده از رسانه های اجتماعی می تواند بیشتر در آموزش تربیت بدنی و سلامت ادغام شود. با توجه به ارتباط بین افزایش سواد تربیت بدنی و پیامدهای مثبت سلامت ، بهترین شیوه ها و درسهایی که از استفاده از رسانه های اجتماعی در صنعت مراقبت های بهداشتی گرفته می شود باید توسط مربیان بهداشت و فیزیک در مدارس اتخاذ شود. بنابراین ، هدف این مقاله اظهارنظر در مورد چندین چالش و فرصت عملی و اخلاقی مرتبط با استفاده از رسانه های اجتماعی برای بهبود سواد تربیت بدنی در بین جوانان است. به طور خاص ، دو مورد از برجسته ترین موضوعات به طور عمیق مورد بحث قرار می گیرند: (۱) ادغام رسانه های اجتماعی در محیط های تربیت بدنی که کودکان و نوجوانان را در مورد اثرات زیستی و اجتماعی فعالیت بدنی آموزش می دهد و (۲) استفاده از فناوری های پوشیدنی در بین جوانان برای به دست آوردن تجربیات که توانایی های سواد تربیت بدنی را افزایش می دهد. به نظر ما ، مربیان بهداشت و فیزیک که از کتابچه راهنمای ALL-ENGAGE که در این تفسیر شرح داده شده است استفاده می کنند ، با موفقیت در دانش آموزان با رسانه های اجتماعی محبوب که از طریق استفاده تجربی از فناوری های پوشیدنی ، سواد تربیت بدنی را به میزان کافی ارتقا می دهند ، به موفقیت می رسند ، درگیر می شوند و بر آنها تأثیر می گذارند(ملاحظات عملی و اخلاقی برای مدارس).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.