پیاده سازی مدل ارزیابی پسماند برای بهبود پایدار خدمات IGD در عصر Covid-19

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 12

تعداد کلمات : 4900

مجله : THE INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS & MANAGEMENT

انتشار : 2020

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
10 آگوست 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1270 بازدید
29,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:پیاده سازی مدل ارزیابی پسماند برای بهبود پایدار خدمات IGD در عصر Covid-19: مطالعه موردی برای خدمات IGD

 چکیده

 بیماری همه گیر COVID-19 منجر به تغییراتی در جریان خدمات اورژانس شده است. تغییرات در جریان خدمات اورژانس می‌تواند منجر به مدت زمان طولانی خدمات شود و باعث تجمع بیماران شود. در همین حال، تجمع بیماران در دوران COVID-19 انتقال عفونت را به سایر بیماران و کارگران تسهیل کرد. شناسایی پسماند با استفاده از مدل ارزیابی پسماند (WAM) بیمارستان می‌تواند راه حلی برای کاهش تجمع بیماران در ER باشد تا از انتقال عفونت به بیماران یا کارگران جلوگیری شود. تجزیه و تحلیل توصیفی با روشهای کیفی از طریق مشاهده ۴۵ بیمار مادری که در بیمارستان بستری می‌شوند و مصاحبه عمیق انجام می‌دهند و پرسشنامه ارتباط هشت پسماند را با ۱۴ متخصص انجام می‌دهند، نشان داد که اتلاف حیاتی خدمات اورژانس در RSIA CintaKasih به صورت پسماند است. ۱۵٫۵ مهارت در زمینه بهبود مستمر، اصول کنترل اداری برای COVID-19 با تشکیل تیم COVID-19، دستورالعمل خدمات اورژانس در عصر Covid-19 و اطلاع رسانی مداوم به کارکنان بیمارستان توصیه‌هایی برای بهبود مستمر اورژانس است(پیاده سازی مدل ارزیابی پسماند).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: The Implementation of Waste Assessment Model for the Sustainable Improvement of IGD Services in the Era Covid-19: A Case Study for IGD Services Rsia Cinta Kasih

Abstract

 The COVID-19 pandemic has resulted in changes to the emergency service flow. Changes in the flow of emergency services can result in a long service time, causing a build-up of patients. Meanwhile, the accumulation of patients in the COVID-19 era facilitated the transmission of infection to other patients and workers. Waste identification using the Waste Assessment Model (WAM) Lean hospital could be a solution to reduce the accumulation of patients in the ER so as to prevent the transmission of infection transmission to either patients or workers. Descriptive analysis with qualitative methods carried out through observation to 45 maternal patients who will be hospitalized and in-depth interviews and giving an eight-waste relationship questionnaire to 14 experts, found that the critical waste of emergency services at RSIA CintaKasih is a waste of human skills by 15.5%. In the context of continuous improvement, the principles of administrative control for COVID-19 with the formation of the COVID-19 Team, Guidelines for Emergency Services in the Covid-19 Era and continuous outreach to hospital workers are recommendations for the continuous improvement of emergency services at RSIA CintaKasih in the era of COVID-19.