عنوان فارسی مقاله:مدل پایش مکانیسم قیمت گذاری توسط ضریب بتای OEE و MC
چکیده
کسب و کار های ت تولید مقادیر تنوع زیادی به واسطهی قیمت گذاری MC به دلیل رقابت بازاری میکنند. به منظور کاهش ریسک سود اوری، ترکیب متغیرهای وابسته با قیمت گذاری MC متناظر با اثر بخشی تجهیزات کلی OEE استفاده شد. این رویکرد نشان دهندهی بازی پویا در متغیر مستقل مبتنی بر شاخصهای بازده است(قیمت گذاری توسط ضریب بتای OEEوMC). OEE شامل شاخصهای کیفیت، عملکرد و دسترسی است. این سه شاخص موجب کاهش MC در بهینه سازی سود حاشیهای میشود. در عمل، شاخصهای مدیریت مغازه کار، شاخصهای کلیدی میباشند. هدف، حذف مسئلهی قیمت گذاری کاربردی و ایستا با استفاده از ضریب بتا است. تناظر میان ضریب بتا، OEE و mc استخراج شده و در این مقاله تأیید میشود. پایش اختلاف هزینه تحت mc قرار دارد. یک مطالعهی موردی برای توضیح استراتژی قیمت گذاری MC در صنعت استفاده شد(قیمت گذاری توسط ضریب بتای OEEوMC).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.