عنوان فارسی مقاله:توسعه عملکرد بازاریابی از طریق محصولات قومی نژادی نمادین
چکیده
این مطالعه با هدف تجزیه و تحلیل تأثیر (۱) نوآوری محصول، نفوذ در بازار، قدرت هماهنگی ارزش بر عملکرد بازاریابی انجام شد. (۲) قابلیت تشخیص بازار، محصول نمادین قومی در نفوذ به بازار؛ (۳) محصول قومی نمادین در قدرت رزونانس ارزش؛ (۴) نوآوری محصول در عملکرد بازاریابی از طریق محصول نمادین قومی انجام شد. جمعیت این مطالعه ۱۲۰۰ SME در مدورا بود. نمونه این مطالعه ۲۰۰ نفر بود و با استفاده از SEM با نمونه گیری احتمالی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. بر اساس نتایج، همه فرضیه ها به جز تأثیر قدرت رزونانس ارزش بر عملکرد بازاریابی معنی دار بودند(عملکرد بازاریابی از طریق محصولات قومی).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.