عنوان فارسی مقاله:استفاده از بازاریابی حسی مؤثر در مدیریت کسب و کار کافی شاپ (قهوه خانه) پایدار
چکیده
این مطالعه بر بازاریابی حسی مبتنی بر حواس پنجگانه مشتریان کافی شاپ (“بینایی”، “بویایی”، “صوتی”، “چشایی” و “لامسه”) برای ارائه یک مدل رشد پایدار برای بازار اشباع کافی شاپ (قهوه خانه) متمرکز است. این مطالعه روابط بین عوامل بازاریابی حسی کافیشاپها، احساسات «PAD» (لذت، برانگیختگی، و تسلط)، جریان، و نیات رفتاری را شناسایی کرد. این مطالعه یک نظرسنجی آنلاین از مشتریان کافی شاپ ۲۰ ساله و بالاتر را به کار گرفت. در مجموع از ۶۰۸ نظرسنجی برای تحلیل نهایی استفاده شد. نتایج نشان داد که بین «بینایی» و تسلط، «صوتی» و برانگیختگی، «چشایی» و تسلط، «چشایی» و برانگیختگی، «لامسه» و تسلط و «لامسه» و برانگیختگی از نظر آماری رابطه معناداری وجود دارد. علاوه بر این، تأیید شد که بین احساسات PAD روابط معناداری وجود دارد. لذت نیز تأثیرات مثبتی بر جریان و نیات رفتاری دارد. در نهایت، این مطالعه اثرات تعدیلکننده قابلتوجه انگیزههای استفاده لذتگرایانه و سودمند را بر روابط فرضی پیدا کرد. بر اساس یافتههای ما، چندین پیامد مهم علمی و تجاری ارائه شده است که میتواند به پایداری کافی شاپ ها کمک کند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.