عنوان فارسی مقاله: پیشرفت تحصیلی در سنین ۱۰ -۱۱ سالگی، یک متغیر پیش بینی کننده رفتارهای پرخطر سلامتی و ریسک آسیب در دوره نوجوانی است
چکیده مقاله
هدف: بررسی اثر پیشرفت تحصیلی در مدارس ابتدای بر روی سلامت آینده نوجوانان
روشها: پیشرفتهای تحصیلی در سن ۷ و ۱۱ سالگی با ۱- مشاوره /پذیرش در بخش مراقبتهای اولیه و ثانویه ۲- پرسش نامه رفتار سلامت در کودکان دبیرستانی اندازه گیری شد(پیش بینی کننده رفتارهای پرخطر سلامتی). رگرسیون کوکس برای بررسی این که آیا پیشرفت تخصیلی در مدرسه ابتدایی، زمان آسیب در بزرگ سالی را پیش بینی میکند یا خیر، انجام شد.
نتایج: کودکانی که در سن ۷ سالگی پیشرفت تحصیلی داشتند ولی در سن ۱۱ سالگی نداشتند (کاهش پیشرفت تحصیلی در مدرسه ابتدایی) دارای آسیب در دوران نوجوانی میباشند. این کودکان همچنین در دوره نوجوانی، الکل مصرف میکنند.
نتیجه گیری: مداخلات با هدف کودکان با کاهش پیشرفت تحصیلی در مدرسه ابتدایی میتواند به بهبود سلامت نوجوانان کمک کند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.