عنوان فارسی مقاله:ایجاد ازش ویژهی برند قوی در صنعت داروسازی: مطالعهی موردی مربوط به داروهای بدون نسخه در کشور ایتالیا
چکیده
صنعت داروسازی، از پتانسیل مدیریت برند در مقایسه با سایر صنایع، بیشتر استفاده کرده است. از ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷، با الهام گیری از شرکتهای فعال در صنعت کالاهای مصرفی، شرکتهای دارویی روی برند بیشتر از پتنت یا ثبت اختراع کار کردهاند. این شرکتها را قادر به پذیرش استراتژیهای برندینگ و کشف پتانسیل برند میکند به خصوص شرکتهایی که در بخش داروسازی حرفی برای گفتن نداشتند. این تحلیل مربوط به داروهای بدون نسخه OTC، مقولهای از محصولات دارویی که در آن شرکتها باید پتانسیل برند را بیان کنند، است، همچنین، آنها تحت مقررات سختگیرانه یا تجویز قرار ندارند. هدف این مقاله تحلیل موارد زیر است الف: اهرمهای ایجاد ارزش ویژه برند برای داروهای OTC و ب: ارزیابی اثر ارتباطات غیر متعارف این نوع داروها روی مصرف کننده در بازار ایتالیا. روش تحقیق از نظر کیفی و کمی، مبتنی بر رویکرد دوگانه بود. در مرحله اول از طریق یک مطالعه موردی مقایسهای از شرکتهای فعال در صنعت داروسازی. در مرحله دوم با تحقیق میدانی از طریق پرسشنامه مصرف کننده و تجزیه و تحلیل دادهها با روش توصیفی- آماری انجام شده است. نتایج تحقیق نشان میدهد که هنوز معیارهای انتخاب داروی سنتی مانند تجربه و توصیه پزشک و داروساز حاکم است، اما درصد غیر قابل اغماض از مصرف کنندگان، مارک و نحوه ارتباط آن را نیز مهم میدانند. در بخش داروسازی برای انتخاب خود بنابراین، مدیران باید از این آگاهی از برند مهم برند مصرف کننده استفاده کنند و استراتژیهای مناسبی را برای گسترش خط یا مارک تجاری به کار گیرند. سرانجام، مدیران باید ابزار بازاریابی غیر متعارف را برای محصولات فرابورس توسعه دهند، که تجارب مصرف کننده را بنا میکنند که فراتر از عملکرد درمانی صرف محصول است(برند قوی در صنعت داروسازی).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.