عنوان فارسی مقاله:تأثیر مزیت رقابتی پایدار یک شرکت بر استراتژی اجتناب مالیاتی آنها – تمرکز بر رقابت بازار در کره
چکیده
این مطالعه تجزیه و تحلیل میکند که آیا مزیت رقابتی یک شرکت بر استراتژی اجتناب مالیاتی شرکت تأثیر میگذارد یا خیر. علاوه بر این، این مقاله تحلیل میکند که آیا این اثرات به سطح رقابت در بازاری که شرکت به آن تعلق دارد بستگی دارد یا خیر. زیرا استراتژی اجتناب مالیاتی یک شرکت ممکن است بسته به ویژگیهای شرکت، مانند موقعیت مالی و ساختار حاکمیتی، تسلط بر بازار، یا درجه رقابت در بازاری که شرکت به آن تعلق دارد، متفاوت باشد و میتواند به عنوان یک مشوق اجتناب مالیاتی شرکت عمل کند. نتایج این مطالعه به شرح زیر است. با افزایش سهم بازار شرکت، اجتناب مالیاتی به میزان قابل توجهی افزایش مییابد. همچنین، اگر نمونه بر سطح رقابت بازار تقسیم و تجزیه و تحلیل شود، نتایج نشان میدهد که اجتناب مالیاتی با افزایش قدرت بازار شرکت تنها در بازارهای انحصاری با رقابت کم در بازار به طور معنی داری افزایش مییابد. بنابراین، میتوان این گونه تفسیر کرد که تأثیر قدرت بازار یک شرکت بر اجتناب مالیاتی بسته به سطح رقابت در بازار متفاوت است.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.