عنوان فارسی مقاله:تأثیر پذیرش بازاریابی دیجیتال بر رشد پایدار بنگاه های کوچک و متوسط (SMEs ):شواهد تجربی از غنا
چکیده
حضور آنلاین به سرعت در حال تبدیل شدن به یک مرکز بازاریابی برای کسب و کارهای معاصر است. این پدیده که اغلب به عنوان بازاریابی دیجیتال شناخته میشود، فرصتهای متعددی را برای کسب و کارها فراهم میکند. شرکتهای کوچک و متوسط (SMEs) از حضور آنلاین خود برای راه اندازی تبلیغات رقابتی سخت و تعامل با مصرف کنندگان استفاده میکنند. در مقابل رقابت شدید، بازاریابی دیجیتال برای هدایت استراتژیهای پایدار برای SME ها مورد استفاده قرار میگیرد. این مطالعه از نظریه رفتار برنامه ریزی شده برای بررسی تأثیر پذیرش بازاریابی دیجیتال بر رشد پایدار SMEs در غنا استفاده میکند. با استفاده از یک پرسشنامه ساختاریافته و SmartPLS نسخه ۳٫۳ برای تجزیه و تحلیل دادهها، ۵۳۳ مالک/مدیر SME ها در غنا برای اجرای پرسشنامه انتخاب شدند. یافتههای ما نشان میدهد که در حالی که نگرش به بازاریابی دیجیتال بر قصد استفاده از بازاریابی دیجیتال تأثیری نداشت، کنترل رفتار درک شده و هنجارهای ذهنی بر قصد افراد برای استفاده از بازاریابی دیجیتال تأثیر میگذارند. علاوه بر این، نتایج یک رابطه مثبت مستقیم بین هنجارهای ذهنی و استفاده واقعی رفتاری از بازاریابی دیجیتال را ثابت کرد. در نهایت، رابطه بین استفاده واقعی از بازاریابی دیجیتال و رشد پایدار SME ها نیز مثبت ثابت شد و تأیید کرد که بازاریابی دیجیتال به طور معنی داری رشد پایدار SME ها را در کشورهای در حال توسعه بهبود میبخشد. این مطالعه به بررسی تأثیر عوامل متعدد مؤثر بر تمایلات رفتاری مدیران شرکتها در تلاش آنها برای اتخاذ پلتفرمهای دیجیتال برای افزایش رشد پایدار آنها میپردازد. نتایج این مطالعه به عنوان دستورالعملی برای پذیرندگان آینده نگر پلتفرمهای دیجیتال در هنگام توسعه استراتژیهای پایداری خود عمل میکند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.