عنوان فارسی مقاله:آماده سازی و شیوه های مربيان چند پايه در بخش مدارس شهر ايزابلا ، بازيلان
چکیده
این مطالعه روش های آماده سازی و شیوه های معلمان چند پایه را در بخش مدارس شهر ایزابلا بررسی کرده است. یک طرح تحقیق کیفی از طریق بحث گروه متمرکز (FGD) توسط ۱۰ معلم چند پایه از مدارس مختلف در بخش مدارس شهر ایزابلا با استفاده از نمونه گیری هدفمند استفاده شد. شش (۶) موضوع وجود دارد که ازبخش پشتیبانی فنی وزارت آموزش (DepEd) به برنامه چند پایه ای در ابزار نظرسنجی آموزش فیلیپین (TS-MPPE) اقتباس شده است. مقدمات آماده سازی معلم چند پایه شامل ایجاد مطالب یادگیری-آموزش از مواد بومی ، برنامه ریزی قبلی و زمان بندی با جلسه مشورتی ذینفعان مختلف ، یادگیری تجربی و کمک از معلمان دیگر ، و جلسه قبلی با والدین و برخی از مقامات بارانگای برای آنها برای برنامه ریزی ورودی فعالیت ها بود. شیوه های معلم چند پایه ای شامل برخی از ادغام فناوری اطلاعات در منابع و امکانات ، شناسایی نقاط ضعف دانش آموزان برای کلاس های تقویتی مناسب و یا انتقال متقابل پتانسیل و مهارت های یادگیرنده ، سازماندهی و مدیریت کلاس بر اساس ابتکار معلم قبلی انجام شده است ، اما تحقیق به عنوان شیوه های آموزشی در غلبه بر چالش های مختلف ، و تجدید نظر در ابزار ارزیابی استفاده شده است(آماده سازی و شیوه های مربيان).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.