داستان سرایی دیجیتال در آموزش زبان

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 16

تعداد کلمات : 4600

مجله : behavioral sciences(MDPI)

انتشار : 2019

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
30 نوامبر 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
2244 بازدید
72,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:داستان سرایی دیجیتال در آموزش زبان

چکیده

 فن آوری مدرن فرصت‌های زیادی را برای ارتباط کلاس‌های درس با جهان فراهم می‌کند. فناوری منبع بیشتر و بهتری از اطلاعات را فراهم می‌کند، با این حال راه‌حل‌هایی برای میانجی‌گری از طریق راه حل مناسب مورد نیاز است. ظهور فناوری‌های جدید و منابع دیجیتال در چند دهه گذشته به طور قابل توجهی بر محیط یادگیری و چشم انداز آموزشی تأثیر گذاشته است. با این حال، یکی از چالش‌های دست اندرکاران و محققین، آماده سازی فراگیران با مهارت‌های لازم برای استفاده مؤثر از فناوری روز در فرآیند یادگیری است. محققان پیشنهاد کردند که ترکیبی از ساخت‌گرایی اجتماعی و یادگیری یکپارچه با فناوری برای دستیابی و انجام اهداف آکادمیک امروزی بسیار مهم است. مقاله حاضر اهمیت و پیچیدگی فناوری مدرن، به ویژه داستان سرایی دیجیتال (DST)، در آموزش را برجسته می‌کند. برجسته‌ترین جنبه‌های کاربرد DST در آموزش زبان را با در نظر گرفتن مراحل و عناصر داستان‌های دیجیتالی مؤثر، مراحل ساخت یک داستان دیجیتالی، و توصیفی انتقادی در مورد اجرای DST و تقویت عملکرد تحصیلی توضیح می‌دهد.

 

 

 

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Digital Storytelling in Language Education

Abstract

 Modern technology provides lots of opportunities in order to connect classrooms with the world. Technology provides a greater and better source of information, yet solutions are needed to be mediated through the appropriate remedy. The emergence of new technology and digital resources during the past few decades has significantly influenced the learning environment and educational prospects. However, one of the challenges of practitioners and researchers is preparing learners with the required skills for the effective use of modern technology in the process of learning. Researchers proposed that a combination of societal constructivism and technology-integrated learning is crucial for obtaining and accomplishing present-day academic goals. The present paper highlights the significance and intricacy of modern technology, specifically digital storytelling (DST), in education. It elaborates the most salient aspects of DST application in language education, considering phases and elements of effective digital stories, steps of composing a digital story, and a critical description on the implementation of DST and fosterage of academic performance.