آموزشگری(پداگوژی) آزاد چیست؟ شناسایی وجوه مشترک

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 18

تعداد کلمات : 7500

مجله : International Review of Research in Open and Distributed Learning

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
5 نوامبر 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1141 بازدید
24,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:آموزشگری(پداگوژی) آزاد چیست؟ شناسایی وجوه مشترک

 چکیده

  آموزش باز توسط طرفداران به عنوان توسعه امیدوارکننده منابع آموزشی باز مطرح شده است زیرا شامل تغییر از دسترسی منابع به تأثیر آموزش است. جذابیت این اصطلاح همراه با وعده آن برای ایجاد نوآوری بیشتر در آموزش و پرورش باعث استفاده گسترده از آن در کنفرانس ها و نشریات شده است. با این حال ، با افزایش محبوبیت این مفهوم ، بحث قابل توجهی در مورد معنی آن نیز برانگیخته است. به عنوان مثال ، آموزش باز چگونه از سایر روشهای آموزشی مانند انتقادی یا فرهنگی متمایز است؟ عمل آموزش باز به چه معناست؟ بدون درک روشنی از معنای آن ، ایجاد یک بنیان تحقیقی مستحکم که بتوان در مورد تأثیر رویکردهای آموزشی باز ادعا کرد ، دشوار است. بر این اساس ، این مقاله استدلال می کند که بحث کنونی نیاز به توسعه چارچوب های تحلیلی قوی به منظور ایجاد مجموعه ای منسجم از تحقیقات را که می تواند برای پیشرفت آن به عنوان زمینه مطالعه مورد استفاده قرار گیرد ، نشان می دهد. برای انجام این کار ، نویسندگان ادبیات را مرور کرده و ویژگیهای مشترک آن را مشخص می کنند. نویسندگان سپس چارچوبی پنج قسمتی را پیشنهاد می کنند که پایداری طولانی مدت آموزش باز را تشویق می کند.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: What Is Open Pedagogy? Identifying Commonalities

Abstract

 Open pedagogy has been touted by advocates as a promising expansion of open educational resources because it involves shifting from making resources accessible to impacting the practice of teaching. The allure of the term coupled with its promise to bring greater innovation to pedagogy has led to its widespread use at conferences and publications. However, as the concept has gained increasing levels of popularity, it has also sparked considerable debate as to what it means. For example, how is open pedagogy distinct from other forms of pedagogy such as critical or cultural? What does it mean to practice open pedagogy? Without a clear understanding of its meaning, establishing a solid research foundation on which to make claims about the impact of open pedagogy approaches is difficult. Accordingly, this article argues that the current debate signals the need for the development of robust analytical frameworks in order to construct a cohesive body of research that can be used to advance it as a field of study. To do this, the authors review the literature and identify common characteristics within it. The authors then propose a five-part framework that encourages the long-term sustainability of open pedagogy