ادراکات دانشجویان و پیشنهادات برای ارتقای بهزیستی از طریق روابط اجتماعی در دانشگاه

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 16

تعداد کلمات : 8300

مجله : Journal of Further and Higher Education

انتشار : 2022

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
7 نوامبر 2022
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1449 بازدید
58,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:ادراکات دانشجویان و پیشنهادات برای ارتقای بهزیستی از طریق روابط اجتماعی در دانشگاه

چکیده

  در حالی که شواهد موجود ضرورت انسجام اجتماعی، شمولیت و تعلق به سلامت روان دانشجو را نشان می‌دهد، دانشجویان اغلب چالش‌های رابطه‌ای، موانع و عوامل استرس‌زا را در دانشگاه گزارش می‌کنند. این مقاله با تکیه بر تجزیه و تحلیل موضوعی شش پانل هم‌آفرینی دانشجویی که در طول مشاوره‌های منشور سلامت روان دانشگاه ذهن‌های دانشجویی انجام شد، با تقویت تعاملات بین فردی و روابط اجتماعی، دیدگاه‌ها و پیشنهادات دانشجویی برای ارتقای سلامت روان در دانشگاه را توضیح می‌دهد. به ویژه، پانل های دانشجویی چالش ها و فرصت های موجود را برای رسیدگی به انزوای اجتماعی، تعارض، و طرد در تعامل با همسالان، کارکنان دانشگاهی و جامعه محلی شناسایی کردند. یافته‌های این مقاله اصول عملکرد خوب پیشنهاد شده توسط منشور بهداشت روان دانشگاه را منعکس می‌کند و توسعه می‌دهد، در حالی که پیامدهای سیاست دانشگاه در زمینه همه‌گیری کووید-۱۹ نیز مورد بحث قرار می‌گیرد.

 

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Student perceptions and proposals for promoting wellbeing through social relationships at university
Abstract

 Whilst existing evidence has demonstrated the imperative of social integration, inclusion, and belonging for student mental health, students often report relational challenges, barriers, and stressors at university. Drawing on thematic analysis of six student co-creation panels conducted during the Student Minds University Mental Health Charter consultations, this paper aims to elucidate student perspectives and proposals for promoting mental health at university by enhancing interpersonal interactions and social relationships. In particular, student panels identified existing challenges and opportunities to address social isolation, conflict, and exclusion in interactions with peers, academic staff, and the local community. The findings of this paper both echo and develop the principles of good practice propounded by the University Mental Health Charter, whilst the implications for university policy in the context of the Covid-19 pandemic are also discussed.