عنوان فارسی مقاله:چگونه ارزش مصرف سبز بر رفتار مصرف کننده سبز تأثیر می گذارد: نقش میانجی نگرش مصرف کننده نسبت به شیوه های لجستیک مواد غذایی پایدار
چکیده
هدف این مطالعه شناسایی ارزشهای مصرف سبز و الگوهای تولید و درک چگونگی تأثیر آنها بر رفتار مصرفکننده و قصد خرید مصرفکنندگان سبز، بهویژه، جوانان آگاه به محیط زیست در شهر بنگلور است. تمرکز این مطالعه بر روی لجستیک پایدار پیش از خرید محصولات غذایی و چگونگی تأثیر آنها بر رفتار و نگرش مصرف کنندگان سبز است. تئوری رفتار برنامه ریزی شده و نظریه شناخت اجتماعی پایه نظری پژوهش حاضر را تشکیل می دهند. یک نظرسنجی آنلاین بین ۲۸۴ شرکت کننده در محدوده و اطراف آن انجام شد. برای آزمون فرضیه ها از تحلیل عاملی تاییدی و مدل سازی معادلات ساختاری استفاده شد(ارزش مصرف سبز بررفتار مصرف کننده). نتایج نشان داد که ارزشهای مصرف سبز و نگرش مصرفکننده نسبت به لجستیک غذایی پایدار به طور مستقیم یا غیرمستقیم بر قصد خرید سبز و رفتار آگاهانه زیستمحیطی نسبت به محصولات غذایی تأثیر میگذارد. سهم اصلی این مطالعه شناسایی سازههای چند بعدی جدید است که میتواند برای اندازهگیری نگرش مصرفکننده سبز از نظر شیوههای لجستیک غذایی پایدار در زمینه هند مورد استفاده قرار گیرد. این یافتهها به مدیران و محققان آینده این امکان را میدهد تا بفهمند که چگونه شیوههای لجستیک مواد غذایی پایدار میتوانند نگرشهای مصرفکننده سبز ایجاد کنند. آنها همچنین به شرکتهای تولید مواد غذایی کمک خواهند کرد تا فرصتها، پیشرفتها و سایر مزایایی را که میتوانند از پیروی از شیوههای لجستیک غذایی پایدار به دست آورند، شناسایی کنند(ارزش مصرف سبز بررفتار مصرف کننده).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.