روند انتشار اخبار جعلی در رسانه‌های اجتماعی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 21

تعداد کلمات : 4500

مجله : Research and Politics

انتشار : 2019

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
20 دسامبر 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
2735 بازدید
69,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:روند انتشار اخبار جعلی در رسانه‌های اجتماعی

چکیده

 در سال‌های اخیر، نگرانی گسترده‌ای وجود داشته است که اطلاعات غلط در رسانه‌های اجتماعی به جوامع و نهادهای دموکراتیک آسیب می‌رساند. در پاسخ، پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی اقداماتی را برای محدود کردن انتشار محتوای نادرست اعلام کرده‌اند. ما روند انتشار محتوا از ۵۶۹ وب‌سایت اخبار جعلی و ۹۵۴۰ خبر جعلی در فیس‌بوک و توییتر را بین ژانویه ۲۰۱۵ تا ژوئیه ۲۰۱۸ اندازه‌گیری می‌کنیم. تعامل کاربران با محتوای نادرست تا پایان سال ۲۰۱۶ به طور پیوسته در فیس‌بوک و توییتر افزایش یافته است. از آن زمان، با این حال، تعامل با محتوای نادرست در فیس بوک به شدت کاهش یافته است در حالی که همچنان در توییتر افزایش می‌یابد و نسبت اشتراک فیس بوک به اشتراک‌های توییتر ۶۰ درصد کاهش یافته است. در مقایسه، تعامل با سایت‌های خبری، تجاری یا فرهنگی دیگر روندهای مشابهی را در هر دو پلتفرم دنبال کرده است. نتایج ما نشان می‌دهد که بزرگی نسبی مشکل اطلاعات غلط در فیس بوک از زمان اوج آن کاهش یافته است.

 

 

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Trends in the diffusion of misinformation on social media

Abstract

 In recent years, there has been widespread concern that misinformation on social media is damaging societies and democratic institutions. In response, social media platforms have announced actions to limit the spread of false content. We measure trends in the diffusion of content from 569 fake news websites and 9540 fake news stories on Facebook and Twitter between January 2015 and July 2018. User interactions with false content rose steadily on both Facebook and Twitter through the end of 2016. Since then, however, interactions with false content have fallen sharply on Facebook while continuing to rise on Twitter, with the ratio of Facebook engagements to Twitter shares decreasing by 60%. In comparison, interactions with other news, business, or culture sites have followed similar trends on both platforms. Our results suggest that the relative magnitude of the misinformation problem on Facebook has declined since its peak.