آیا آماده انجام OpenCourseWare هستید؟ مطالعه تطبیقی اعضای هیئت علمی کالج تایوان

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 21

تعداد کلمات : 7000

مجله : International Review of Research in Open and Distributed Learning

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
7 نوامبر 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1125 بازدید
25,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:آیا آماده انجام OpenCourseWare هستید؟ مطالعه تطبیقی اعضای هیئت علمی کالج تایوان

 چکیده

هدف این مطالعه پرداختن به مسائل آمادگی تدریس OpenCourseWare OCW است. به طور خاص ، هدف تحقیق بررسی میزان آمادگی تدریس اعضای هیات علمی کالج تایوانی برای OCW از طریق پرسشنامه ای به نام “مقیاس آمادگی تدریس برای OCW”  TRS-OCW  بود. در مجموع ۱۴۲ نفر از اعضای هیئت علمی کالج تایوانی با و بدون تجربه تدریس OCW در این مطالعه شرکت کردند. نتایج نشان داد که اعضای هیئت علمی با تجربه تدریس OCW در مقایسه با اعضای هیات علمی بدون تجربه تدریس OCW ، میزان آمادگی بالاتری در عوامل درک حمایت اداری ، ویژگی های شخصی و تشخیص OCW داشتند. اعضای هیئت علمی مرد با تجربه تدریس OCW آمادگی بالاتری نسبت به اعضای هیات علمی زن با تجربه تدریس OCW در عامل تشخیص OCW داشتند. علاوه بر این ، موقعیت شغلی هیئت علمی با تجربه OCW در هیچ عامل آمادگی تفاوتی ایجاد نکرد. سرانجام ، حمایت اداری درک شده تنها پیش بینی کننده مهم تمایل اعضای هیات علمی بدون تجربه تدریس OCW برای ارائه OCW در آینده بود(انجام OpenCourseWare).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Ready to Do OpenCourseWare? A Comparative Study of Taiwan College Faculty   Abstract

 This study aimed to address the teaching readiness issues of OpenCourseWare (OCW). Specifically, the research goal was to examine Taiwanese college faculty members’ level of teaching readiness for OCW via a questionnaire named “Teaching Readiness Scale for OCW” (TRS-OCW). A total of 142 Taiwanese college faculty members both with and without OCW teaching experience participated in this study. The results showed that faculty members with OCW teaching experience had significantly higher readiness levels in the factors of perception of administrative support, personal characteristics, and OCW recognition when compared to faculty members without OCW teaching experience. Male faculty members with OCW teaching experience had higher readiness than female faculty members with OCW teaching experience in the OCW recognition factor. Moreover, the job position of OCW-experienced faculty did not make a difference in any readiness factor. Finally, perceived administrative support was the only significant predictor of the willingness of college faculty without OCW teaching experience to provide OCW in the future.