ادراک مصرف کنندگان از مزایای قهوه برای سلامتی و انگیزه‌های مصرف و خرید قهوه

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 36

تعداد کلمات : 11000

مجله : nutrients

انتشار : 2019

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
25 مارس 2024
دسته بندی
تعداد بازدیدها
4659 بازدید
91,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:ادراک مصرف کنندگان از مزایای قهوه برای سلامتی و انگیزه‌های مصرف و خرید قهوه

 چکیده

 قهوه در سراسر جهان محبوب است و مصرف آن، به ویژه در بازارهای غیر سنتی در حال افزایش است. شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد مصرف قهوه ممکن است اثرات مفیدی برای سلامتی داشته باشد. باور مصرف کنندگان در مورد مزایای سلامتی قهوه نامشخص است. این مطالعه با هدف تجزیه و تحلیل ادراکات مصرف‌کنندگان از فواید سلامتی قهوه، انگیزه‌های مصرف و خرید مصرف‌کنندگان قهوه با ادراکات مثبت از مزایای سلامتی قهوه، و تمایل به پرداخت برای قهوه با ادعاهای سلامت مرتبط انجام شد. داده‌ها از طریق یک نظرسنجی حضوری با مصرف‌کنندگان جمع‌آوری شد که منجر به یک نمونه آسان از ۲۵۰ پرسشنامه معتبر برای بسط داده‌ها شد. نتایج با استفاده از تحلیل عاملی و تحلیل رگرسیون لجستیک شرح داده شد. یافته‌ها نشان داد که اقلیتی از مصرف کنندگان معتقد بودند که قهوه می‌تواند اثرات مثبتی بر سلامتی داشته باشد. مصرف‌کنندگانی که درک مثبتی از فواید قهوه برای سلامتی دارد، بیشتر مردان هستند، جوان می‌باشند، فعالیت زیادی می‌کنند. او اغلب با قهوه غیراسپرسو آشنا است، مقدار محدودی قهوه مصرف می‌کند (معمولاً برای صبحانه نیست و اغلب در محیط‌های اجتماعی) قهوه می‌خرد. فروشگاه‌های خرده فروشی مصرف کنندگان قهوه را به دلیل اثرات انرژی زا و درمانی آن می‌نوشند. مصرف قهوه همچنان بر اساس قیمت است، اما مصرف کنندگان علاقه مند به خرید قهوه با ادعای سلامت مرتبط هستند. این فرصت برای بهبود درک مزایای سلامتی قهوه در ذهن مصرف کنندگان وجود دارد.

 

 

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Consumers’ Perceptions of Coffee Health Benefits and Motives for Coffee Consumption and Purchasing

Abstract

 Coffee is popular worldwide and consumption is increasing, particularly in non-traditional markets. There is evidence that coffee consumption may have beneficial health effects. Consumers’ beliefs in the health benefits of coffee are unclear. The study aimed at analyzing consumers’ perceptions of coffee health benefits, consumption and purchasing motives of coffee consumers with positive perceptions of coffee health benefits, and willingness to pay for coffee with associated health claims. Data were collected through a face-to-face survey with consumers, resulting in a convenience sample of 250 questionnaires valid for data elaboration. Results were elaborated with factor analysis and logistic regression analysis. Findings revealed that a relevant minority of consumers believed that coffee could have positive health effects. The consumer with a positive perception of coffee health benefits is mostly male, young, works, is familiar with non-espresso-based coffee, consumes a limited amount of coffee (generally not for breakfast and often in social settings), and buys coffee at retail outlets. Consumers drink coffee for its energetic and therapeutic effects. Coffee consumption is still price-driven, but consumers are interested in purchasing coffee with associated health claims. There is the opportunity to improve the perception of coffee health benefits in consumers’ minds.