اثر فعالیت بازاریابی اینستاگرام بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در صنعت قهوه

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 34

تعداد کلمات : 9400

مجله : sustainability

انتشار : 2022

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
11 اکتبر 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
3171 بازدید
50,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:اثر فعالیت بازاریابی اینستاگرام بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در صنعت قهوه

 

 چکیده

  اینستاگرام به عنوان یک کانال بازاریابی کارامد و بصری برای ایجاد ارزش ویژه‌ی برند در ذهن مصرف کنندگان استفاده می‌شود. بنابراین، این مطالعه بر آن است تا فعالیت‌های بازاریابی اینستاگرامی را طبقه بندی کند و تأثیرات مرتبط آن بر ایجاد ارزش ویژه‌ی برند مشتری محور (آگاهی از برند، تصویر برند، کیفیت ادراک شده، عشق به برند، و قصد استفاده‌ی مجدد از اینستاگرام) از طریق فعالیت‌های بازاریابی اینستاگرامی را تحلیل کند. در این راستا، داده‌هایی از ۳۵۸ مشتری قهوه که از یکی از پنج حساب اینستاگرامی برند قهوه در این مطالعه استفاده کرده بودند گردآوری شد و با استفاده از نرم افزارهای SPSS و AMOS تحلیل شدند. نتایج نشان داد که چهار بُعد فرعی (تعامل، سرگرمی، سفارشی سازی، و پیرو مُد روز بودن) فعالیت‌های بازاریابی اینستاگرامی بر ارزش ویژه‌ی برند (آگاهی از برند، تصویر برند، و کیفیت ادراک شده) تأثیر می‌گذارند، که خود این‌ها منجر به وفاداری نگرشی (عشق به برند) و وفاداری رفتاری (قصد استفاده‌ی مجدد از اینستاگرام) نسبت به برند می‌شوند. این پژوهش به طور جامعی تأثیر فعالیت‌های بازاریابی اینستاگرامی بر ارزش ویژه‌ی برند مشتری محور را نشان می‌دهد. یافته‌های این مطالعه به برندهای قهوه این امکان را می‌دهد تا به طور دقیق‌تری رفتارهای خرید مشتریان خود در آینده را از راه فعالیت‌های بازاریابی اینستاگرامی پیش بینی کنند و راهنمایی برای مدیریت ارزش ویژه‌ی برند نیز فراهم می‌کنند.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: The Effects of Instagram Marketing Activities on Customer-Based Brand Equity in the Coffee Industry

 

Abstract

 Instagram is used as an effective and visual marketing channel for building brand equity in the minds of consumers. Therefore, this study aims to classify Instagram marketing activities and analyze the associated effects on customer-based brand equity (brand awareness, brand image, perceived quality, brand love, and Instagram re-usage intention) formation through Instagram marketing activities. To this end, data were collected from 358 coffee consumers who had visited any of the five coffee brand Instagram accounts used in this study and analyzed using SPSS and AMOS. The results showed that four sub-dimensions (interaction, entertainment, customization, and trendiness) of Instagram marketing activities affect brand equity (brand awareness, brand image, and perceived quality), which in turn led to attitudinal loyalty (brand love) and behavioral loyalty (Instagram re-usage intention) towards the brand. This research comprehensively illustrates the influences of Instagram marketing activities on customer-based brand equity. The findings of this study will enable coffee brands to more accurately forecast the future purchasing behaviors of their customers through Instagram marketing activities and provide a guide to managing brand equity as well.