تأثیر بازاریابی دیجیتال و قابلیت بیان برند برای افزایش قابلیت بازاریابی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 18

تعداد کلمات : 5000

مجله : International Journal of Data and Network Science

انتشار : 2023

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
10 آگوست 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
2809 بازدید
59,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:تأثیر بازاریابی دیجیتال و قابلیت بیان برند برای افزایش قابلیت بازاریابی

 چکیده

 شرکت‌های کوچک و متوسط (SMEs) نقش محوری در اقتصاد اندونزی دارند. SME ها محرک اقتصاد اندونزی و صادرات غیر نفتی هستند و نقش مهمی در جذب نیروی کار دارند. بخش SME در اندونزی به طور کلی دارای موانع متعددی است که یکی از آنها محدودیت‌های بازاریابی است. توانایی ایجاد و برقراری ارتباط برندها با مشتریان کم است، بنابراین نتوانسته مشتریان را متعهد کند و بر عملکرد بازاریابی SME ها تأثیر بگذارد. این توانایی در طول همه گیری بدتر شده است، همانطور که می‌توان از بدتر شدن عملکرد بازاریابی SME ها مشاهده کرد. این مطالعه سعی دارد شکاف تحقیقاتی بین بازاریابی دیجیتال و عملکرد بازاریابی را پر کند. این مطالعه مفهوم قابلیت بیان برند را برای پر کردن شکاف بین بازاریابی دیجیتال در افزایش عملکرد بازاریابی ارائه می‌کند. سه فرضیه در قالب نمونه‌ای از ۲۳۰ شرکت کوچک و متوسط در سولاوسی جنوبی، اندونزی توسعه و آزمایش شد. تجزیه و تحلیل با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری برای آزمون پژوهش انجام شد. یافته‌های این مطالعه مدل را با استفاده از متغیرهای زیر پشتیبانی می‌کند: دیجیتال مارکتینگ تأثیر معنی داری بر عملکرد بازاریابی دارد، بازاریابی دیجیتال تأثیر معنی داری بر قابلیت بیان برند دارد و متغیر قابلیت بیان برند نقش میانجی و استراتژیک در بهبود عملکرد بازاریابی دارد.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: The impact of digital marketing and brand articulating capability for enhancing marketing capability

 

Abstract

 Small and Medium Enterprises (SMEs) have a central role in the Indonesian economy. SMEs are a driver of the Indonesian economy and non-oil exports and have a significant role in absorbing labor. The SME sector in Indonesia generally has several obstacles, one of which is marketing constraints. The ability to build and communicate brands to customers tends to be low, so it has not been able to bind customers and affect the marketing performance of SMEs. This ability during the pandemic has worsened, as can be seen from the deteriorating marketing performance of SMEs. This study attempts to fill the research gap between digital marketing and marketing performance. This study offers the concept of Brand Articulating Capability to bridge the gap between Digital Marketing in increasing Marketing Performance. Three hypotheses were developed and tested in a sample frame of 230 SMEs in South Sulawesi, Indonesia. The analysis was carried out using Structural Equation Modelling to test the research. The study's findings support the model using the following variables: Digital Marketing has a significant effect on Marketing Performance, Digital Marketing has a significant impact on Brand Articulating Capability, and the Brand Articulating Capability variable has a mediating and strategic role in improving marketing performance.