عنوان فارسی مقاله:تأثیر بازاریابی دیجیتال و قابلیت بیان برند برای افزایش قابلیت بازاریابی
چکیده
شرکتهای کوچک و متوسط (SMEs) نقش محوری در اقتصاد اندونزی دارند. SME ها محرک اقتصاد اندونزی و صادرات غیر نفتی هستند و نقش مهمی در جذب نیروی کار دارند. بخش SME در اندونزی به طور کلی دارای موانع متعددی است که یکی از آنها محدودیتهای بازاریابی است. توانایی ایجاد و برقراری ارتباط برندها با مشتریان کم است، بنابراین نتوانسته مشتریان را متعهد کند و بر عملکرد بازاریابی SME ها تأثیر بگذارد. این توانایی در طول همه گیری بدتر شده است، همانطور که میتوان از بدتر شدن عملکرد بازاریابی SME ها مشاهده کرد. این مطالعه سعی دارد شکاف تحقیقاتی بین بازاریابی دیجیتال و عملکرد بازاریابی را پر کند. این مطالعه مفهوم قابلیت بیان برند را برای پر کردن شکاف بین بازاریابی دیجیتال در افزایش عملکرد بازاریابی ارائه میکند. سه فرضیه در قالب نمونهای از ۲۳۰ شرکت کوچک و متوسط در سولاوسی جنوبی، اندونزی توسعه و آزمایش شد. تجزیه و تحلیل با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری برای آزمون پژوهش انجام شد. یافتههای این مطالعه مدل را با استفاده از متغیرهای زیر پشتیبانی میکند: دیجیتال مارکتینگ تأثیر معنی داری بر عملکرد بازاریابی دارد، بازاریابی دیجیتال تأثیر معنی داری بر قابلیت بیان برند دارد و متغیر قابلیت بیان برند نقش میانجی و استراتژیک در بهبود عملکرد بازاریابی دارد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.