بازاریابی سبز و قصد خرید مجدد: نظارت بر تبلیغات سبز، آگاهی از برند، ارزش ویژه برند، نوآوری سبز، و نوآوری برند

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 42

تعداد کلمات : 12400

مجله : sustainability

انتشار : 2023

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
11 اکتبر 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
3217 بازدید
75,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:بازاریابی سبز و قصد خرید مجدد: نظارت بر تبلیغات سبز، آگاهی از برند، ارزش ویژه برند، نوآوری سبز، و نوآوری برند

 

 چکیده

 بازاریابی سبز در سال‌های اخیر روند رو به رشدی داشته است زیرا شرکت‌ها قصد دارند شیوه‌های تجاری خود را با پایداری محیطی هماهنگ کنند. هدف این تحقیق بررسی تأثیر استراتژی‌های بازاریابی سبز – از جمله تبلیغات سبز، وفاداری به برند، ارزش ویژه و نوآوری – برای افزایش قصد خرید مجدد مصرف‌کننده و همچنین بررسی اثرات تعدیل‌کننده آگاهی سبز بر این روابط و بررسی چگونگی تأثیر رضایت سبز بر ارتباط بین بازاریابی سبز و وفاداری است. شکاف‌های تحقیقاتی شامل اثرات یکپارچه ناشناخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مجدد مصرف کننده و نقش تعدیل کننده آگاهی سبز و رضایت سبز در این روابط است. با استفاده از Smart PLS 3.3.3، این مطالعه از مدل‌سازی معادلات ساختاری (SEM) برای آزمایش اثرات مستقیم و تعدیل‌کننده رضایت و آگاهی سبز استفاده کرد. این مطالعه از روش نمونه گیری غیر احتمالی برای هدف قرار دادن ۳۷۱ مصرف کننده نهایی در رسانه‌های اجتماعی استفاده کرد. نتایج نشان می‌دهد که بازاریابی سبز به طور مثبت بر تمام نتایج سبز تأثیر می‌گذارد و تبلیغات سبز، وفاداری به برند، ارزش ویژه برند و نوآوری برند تأثیر مثبتی بر قصد خرید مجدد دارد. با این حال، این مطالعه هیچ اثر تعدیل کننده معنی داری از رضایت سبز و آگاهی سبز بر روابط بین نتایج سبز پیدا نکرد. این یافته‌ها بینش‌های مهمی را برای شرکت‌هایی که به دنبال اجرای استراتژی‌های بازاریابی سبز هستند و راه‌های بالقوه برای تحقیقات آینده ارائه می‌دهد.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Green Marketing and Repurchase Intention: Stewardship of Green Advertisement, Brand Awareness, Brand Equity, Green Innovativeness, and Brand Innovativeness

 

Abstract

 Green marketing has been a growing trend in recent years as companies aim to align their business practices with environmental sustainability. This research aimed to examine the impact of green marketing strategies—including green advertisement, brand loyalty, equity, and innovativeness—to enhance consumer repurchase intention while also investigating the moderating effects of green awareness on these relationships and examining how green satisfaction influences the connection between green marketing and loyalty Research gaps include the unexplored integrated effects of green marketing on consumer repurchase intentions and the moderating roles of green awareness and green satisfaction in these relationships. Using Smart PLS 3.3.3, this study used structural equation modeling (SEM) to test the direct and moderating effects of green satisfaction and awareness. This study used a non-probabilistic sampling technique to target 371 final consumers on social media. The results suggest that green marketing positively impacted all green outcomes and that green advertising, brand loyalty, brand equity, and brand innovativeness positively impacted repurchase intention. However, this study found no significant moderating effects of green satisfaction and green awareness on the relationships between the green outcomes. The findings provide important insights for companies looking to implement green marketing strategies and offer potential avenues for future research.