پیش‌بینی بهزیستی ذهنی(سلامت روان) و تنهایی دانشجویان و اهمیت مهارت‌های دیجیتال

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 19

تعداد کلمات : 7900

مجله : JOURNAL OF FURTHER AND HIGHER EDUCATION

انتشار : 2022

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
7 نوامبر 2022
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1460 بازدید
56,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:پیش‌بینی بهزیستی ذهنی(سلامت روان) و تنهایی دانشجویان و اهمیت مهارت‌های دیجیتال

چکیده

 COVID-19 مهاجرت سریع به آموزش آنلاین را مجبور کرد و بسیاری از مؤسسات با برخی از آموزش‌های آنلاین پس از همه گیری ادامه خواهند داد. در اینجا، ما قابلیت‌های دیجیتال، سنجش توانایی‌ها و اعتماد به نفس را که برای یادگیری آنلاین حیاتی هستند، بررسی کردیم. ما همچنین هویت اجتماعی و ارتباط را که ممکن است تحت تأثیر مطالعه آنلاین قرار گیرد، بررسی کردیم و در نظر گرفتیم که آیا این عوامل، همراه با قابلیت‌های دیجیتال، واریانس در بهزیستی ذهنی و تنهایی دانشجو را پیش‌بینی می‌کنند یا خیر. داده‌ها از ۴۱۷ دانشجو در یک دانشگاه بزرگ لندن در طول اولین قرنطینه بریتانیا جمع آوری شد. دانشجویان توانایی‌های دیجیتالی و اعتماد به نفس بالایی را نشان دادند، اما تفاوت‌های فردی در برخی حوزه‌های دیجیتال وجود داشت که تا حدی توسط عوامل جمعیت‌شناختی و مطالعاتی تعیین می‌شد. بخش معنی داری از واریانس در رتبه بندی تنهایی را می‌توان با عوامل جمعیت شناختی، ارتباط با دانشگاه و اعتماد دیجیتال توضیح داد. پیش‌بینی‌کننده‌های مهم بهزیستی شامل تنهایی، اعتماد دیجیتالی، ارتباط، هویت اجتماعی و فضای مطالعه مناسب است. بر اساس این نتایج، ما پیشنهاد می‌کنیم که دانشگاه‌ها باید چگونگی بهبود اعتماد دیجیتالی و اطمینان از دسترسی به فضاهای مطالعه را برای حمایت از دانشجویان در یادگیری آنلاین آینده در نظر بگیرند.

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Predicting student mental wellbeing and loneliness and the importance of digital skills
Abstract

 COVID-19 forced a rapid migration to online education and many institutions will continue with some online education post-pandemic. Here, we examined digital capabilities, measuring abilities and confidence, which are critical for online learning. We also examined social identity and connectedness which may be impacted by online study and considered whether these factors, along with digital capabilities, predict variance in student mental wellbeing and loneliness. Data were collected from 417 students at a large London university during the first UK lockdown. Students showed high digital abilities and confidence but there were individual differences in some digital domains determined, in part, by demographic and study factors. A significant proportion of variance in loneliness ratings could be explained by demographic factors, connection to the university and digital confidence. Significant predictors of wellbeing included loneliness, digital confidence, connectedness, social identity and a suitable study space. Based on these results we suggest that universities should consider how to improve digital confidence and ensure access to study spaces to support students in future online learning.