عنوان فارسی مقاله:تأثیر تحول سازمانی و فرهنگ سازمانی بر عملکرد محصول با جهت گیری بازار به عنوان متغیر میانجی
چکیده
هدف این تحقیق توسعه مفهوم عملکرد محصول است که متاثر از تحول سازمانی و فرهنگ سازمانی است و با جهت گیری بازار تعدیل می شود. این پژوهش با رویکرد کمی و با استفاده از روش نمونهگیری تصادفی طبقهای متناسب با حجم نمونه ۲۱۶ نفر از کارکنان استفاده میکند. روش های تحلیلی مورد استفاده عبارتند از: تجزیه و تحلیل عملکرد مهم و SEM-WarpPls. نتایج این پژوهش نشان میدهد که تحول سازمانی و فرهنگ سازمانی بر جهت گیری بازار تأثیر معناداری دارند، اما بر عملکرد محصول تأثیر معناداری ندارند. علاوه بر این، جهت گیری بازار بر عملکرد محصول تأثیر بسزایی دارد. این مطالعه متغیرهای تحقیق را به طور جامع ترکیب می کند تا رابطه کامل بین متغیرهای تحقیق را مشخص کند. تازگی این مطالعه شناسایی اثر میانجی کامل جهت گیری بازار بر رابطه بین تحول سازمانی و عملکرد محصول است.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.