تأثیر پذیرش بازاریابی دیجیتال بر رشد پایدار بنگاه های کوچک و متوسط (SMEs )

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 46

تعداد کلمات : 14800

مجله : sustainability

انتشار : 2023

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
5 می 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
2307 بازدید
76,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:تأثیر پذیرش بازاریابی دیجیتال بر رشد پایدار  بنگاه های کوچک و متوسط (SMEs ):شواهد تجربی از غنا

 چکیده

 حضور آنلاین به سرعت در حال تبدیل شدن به یک مرکز بازاریابی برای کسب و کارهای معاصر است. این پدیده که اغلب به عنوان بازاریابی دیجیتال شناخته می‌شود، فرصت‌های متعددی را برای کسب و کارها فراهم می‌کند. شرکت‌های کوچک و متوسط (SMEs) از حضور آنلاین خود برای راه اندازی تبلیغات رقابتی سخت و تعامل با مصرف کنندگان استفاده می‌کنند. در مقابل رقابت شدید، بازاریابی دیجیتال برای هدایت استراتژی‌های پایدار برای SME ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مطالعه از نظریه رفتار برنامه ریزی شده برای بررسی تأثیر پذیرش بازاریابی دیجیتال بر رشد پایدار SMEs در غنا استفاده می‌کند. با استفاده از یک پرسشنامه ساختاریافته و SmartPLS نسخه ۳٫۳ برای تجزیه و تحلیل داده‌ها، ۵۳۳ مالک/مدیر SME ها در غنا برای اجرای پرسشنامه انتخاب شدند. یافته‌های ما نشان می‌دهد که در حالی که نگرش به بازاریابی دیجیتال بر قصد استفاده از بازاریابی دیجیتال تأثیری نداشت، کنترل رفتار درک شده و هنجارهای ذهنی بر قصد افراد برای استفاده از بازاریابی دیجیتال تأثیر می‌گذارند. علاوه بر این، نتایج یک رابطه مثبت مستقیم بین هنجارهای ذهنی و استفاده واقعی رفتاری از بازاریابی دیجیتال را ثابت کرد. در نهایت، رابطه بین استفاده واقعی از بازاریابی دیجیتال و رشد پایدار SME ها نیز مثبت ثابت شد و تأیید کرد که بازاریابی دیجیتال به طور معنی داری رشد پایدار SME ها را در کشورهای در حال توسعه بهبود می‌بخشد. این مطالعه به بررسی تأثیر عوامل متعدد مؤثر بر تمایلات رفتاری مدیران شرکت‌ها در تلاش آنها برای اتخاذ پلتفرم‌های دیجیتال برای افزایش رشد پایدار آن‌ها می‌پردازد. نتایج این مطالعه به عنوان دستورالعملی برای پذیرندگان آینده نگر پلتفرم‌های دیجیتال در هنگام توسعه استراتژی‌های پایداری خود عمل می‌کند.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: The Effect of Digital Marketing Adoption on SMEs Sustainable Growth: Empirical Evidence from Ghana

Abstract

 Online presence is fast becoming a marketing hub for contemporary businesses. Often known as digital marketing, the phenomenon offers several opportunities to businesses. Small and medium enterprises (SMEs) are using their online presence to launch stern competitive promotions and interact with consumers. Against the backdrop of the stern competition, digital marketing is being utilized to drive sustainable strategies for SMEs. This study leverages the theory of planned behavior to explore the impact of digital marketing adoption on the sustainable growth of SMEs in Ghana. Using a structured questionnaire and SmartPLS version 3.3 for the data analysis, 533 owners/managers of SMEs in Ghana were drawn to administer the questionnaire. Our findings suggest that, while attitudes toward digital marketing did not influence the intention to use digital marketing, perceived behavior control and subjective norms were found to affect individuals’ intentions to use digital marketing. Additionally, the results proved a direct positive link between subjectivenorms and actual behavioral use of digital marketing. Finally, the relationship between the actual use of digital marketing and SMEs’ sustainable growth was also proven positive, affirming that digital marketing significantly improved the sustainable growth of SMEs in developing countries. This study contributes to the multiplicity of factors that influence the behavioral tendencies of managers of firms in their quest to adopt digital platforms to enhance their sustainable growth. The study’s results serve as guidelines for prospective adopters of digital platforms as they develop their sustainability strategies.