عنوان فارسی مقاله:اثر واسطهای اعتماد بر رفتار مصرف کننده در محیطهای بازاریابی رسانههای اجتماعی
چکیده
هدف – هدف اصلی این مطالعه بررسی اثر واسطهای اعتماد بر رابطه بین انگیزه اجتماعی مصرف کنندگان و قصد خرید آنلاین در زمینه بازاریابی رسانههای اجتماعی در صنعت مد سریلانکا است.
طرح/روششناسی/رویکرد – انتخاب نمونه با استفاده از استراتژی نمونهگیری آسان انجام شد. یک نظرسنجی آنلاین انجام شد و دادهها از مصرفکنندگانی که برای طیف وسیعی از سازمانها، از جمله دانشگاههای منطقه کلمبو (سریلانکا) کار میکردند، جمعآوری شد.
یافتهها – نتایج نشان داد که انگیزه اجتماعی تأثیر مثبت و معناداری بر اعتماد و همچنین قصد خرید آنلاین دارد. و آنها همچنین نشان دادند که سطح اعتماد مصرف کننده تأثیر معنی داری بر قصد خرید آنلاین آنها دارد. همچنین مشخص شد که اعتماد تا حدی رابطه بین انگیزه اجتماعی و قصد خرید آنلاین را تعدیل میکند.
محدودیتها/پیامدهای تحقیق – این مطالعه صرفاً بر صنعت مد سریلانکا متمرکز بود. رفتار مصرف کننده در ارتباط با سایر صنایع ممکن است متفاوت باشد. بنابراین، این مدل میتواند بیشتر توسعه یابد تا سایر صنایع را در مطالعات آتی در بر گیرد.
اهمیت عملی – این مطالعه به راه حلهای عملی در توسعه رفتار مصرف کننده (در زمینه بازاریابی رسانههای اجتماعی) کمک میکند. ذینفعان صنعت مد میتوانند پیشنهادات این تحقیق، مانند نحوه ترکیب «اعتماد» در بازاریابی رسانههای اجتماعی برای جذب و حفظ مشتریان را در تصمیم گیری های آینده خود در نظر بگیرند.
اصالت/ارزش – این مطالعه اولین مطالعه در زمینه سریلانکا برای ارزیابی اثر واسطهای اعتماد بر رابطه بین انگیزه اجتماعی مصرف کنندگان و قصد خرید آنلاین در زمینه بازاریابی رسانههای اجتماعی در صنعت مد سریلانکا است. به طور کلی، نتایج مفاهیمی را ارائه میدهند که با تئوریهای موجود همسو هستند و به راهحلهای عملی در توسعه رفتار مصرفکننده (در زمینه بازاریابی رسانههای اجتماعی) کمک میکنند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.