عنوان فارسی مقاله:عملکرد یک خرده فروش مستقل کوچک: تحت تأثیر مهارت های تصمیم گیری استراتژیک نوآورانه
چکیده
وجود خرده فروشان مستقل کوچک به طور جدی به دلیل فشار شدید رقابتی به خطر افتاده است که عمدتاً ناشی از افزایش شدید تجارت آنلاین، تغییر سریع رفتارهای مصرف کننده و اثربخشی شرکتهای تجاری بزرگ است. ادعا میشود که خرده فروشان کوچک باید با طراحی و اجرای استراتژیهای تجاری نوآورانه به این فشار پاسخ دهند. با این حال، اطلاعات کمی در مورد ویژگیها و مهارتهای کارآفرینی خاص مورد نیاز برای طراحی استراتژیهای تجاری نوآورانه برای مقابله مؤثر با این محیطهای تجاری چالش برانگیز وجود دارد. یک روش معادلات ساختاری برای تجزیه و تحلیل تأثیر مهارتهای تصمیم گیری استراتژیک، که از چارچوب اثرگذاری ناشی میشود، بر موفقیت یک خرده فروش کوچک استفاده میشود. سه ویژگی و مهارت کارآفرینی به طور قابل توجهی با اثربخشی یک خرده فروش کوچک مرتبط است: ۱) ویژگیهای شخصی مبتکرانه مربوط به خلاقیت، ۲) مهارتهای تجاری تحلیلی شناختی، و ۳) ظرفیتها در شبکههای الهام بخش. با این حال، به نظر میرسد یک مسیر خاص وجود دارد. خلاقیت ورودی به کارگیری مؤثر مهارتهای تجاری تحلیلی شناختی را فراهم میکند، که دومی دوباره به طور مستقیم بر عملکرد یک خردهفروش کوچک تأثیر مثبت میگذارد. این نشان میدهد که برای مؤثر بودن، ویژگیهای فردی نوآورانه باید با مهارتهای کسبوکار شناختی ترکیب شوند. علاوه بر این، مدل نهایی تأثیر مثبت غیرمستقیم شبکههای الهامبخش را بر عملکرد یک خردهفروش کوچک نشان داد. ظرفیتها در شبکههای الهام بخش، تا آنجا که دو شرط اساسی زیر برآورده میشوند، تأثیر مثبتی دارند: ۱) ابتکار اجتماعی مکرر، و ۲) اصالت فکری. علاوه بر این، کاربرد مؤثر مهارتهای تجاری بر مهارتهای شبکهای الهامبخش تأثیر میگذارد، بینشی که مجدداً بر ضرورت ترکیب مهارتهای تحلیل شناختی و تواناییهای شبکههای اجتماعی تأکید میکند(تصمیم گیری استراتژیک نوآورانه).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.