عملکرد یک خرده فروش مستقل کوچک: تحت تأثیر مهارت های تصمیم گیری استراتژیک نوآورانه

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 19

تعداد کلمات : 7600

مجله : Journal of Innovation & Knowledge

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
28 دسامبر 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1127 بازدید
25,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:عملکرد یک خرده فروش مستقل کوچک: تحت تأثیر مهارت های تصمیم گیری استراتژیک نوآورانه  

 چکیده

 وجود خرده فروشان مستقل کوچک به طور جدی به دلیل فشار شدید رقابتی به خطر افتاده است که عمدتاً ناشی از افزایش شدید تجارت آنلاین، تغییر سریع رفتارهای مصرف کننده و اثربخشی شرکت‌های تجاری بزرگ است. ادعا می‌شود که خرده فروشان کوچک باید با طراحی و اجرای استراتژی‌های تجاری نوآورانه به این فشار پاسخ دهند. با این حال، اطلاعات کمی در مورد ویژگی‌ها و مهارت‌های کارآفرینی خاص مورد نیاز برای طراحی استراتژی‌های تجاری نوآورانه برای مقابله مؤثر با این محیط‌های تجاری چالش برانگیز وجود دارد. یک روش معادلات ساختاری برای تجزیه و تحلیل تأثیر مهارت‌های تصمیم گیری استراتژیک، که از چارچوب اثرگذاری ناشی می‌شود، بر موفقیت یک خرده فروش کوچک استفاده می‌شود. سه ویژگی و مهارت کارآفرینی به طور قابل توجهی با اثربخشی یک خرده فروش کوچک مرتبط است: ۱) ویژگی‌های شخصی مبتکرانه مربوط به خلاقیت، ۲) مهارت‌های تجاری تحلیلی شناختی، و ۳) ظرفیت‌ها در شبکه‌های الهام بخش. با این حال، به نظر می‌رسد یک مسیر خاص وجود دارد. خلاقیت ورودی به کارگیری مؤثر مهارت‌های تجاری تحلیلی شناختی را فراهم می‌کند، که دومی دوباره به طور مستقیم بر عملکرد یک خرده‌فروش کوچک تأثیر مثبت می‌گذارد. این نشان می‌دهد که برای مؤثر بودن، ویژگی‌های فردی نوآورانه باید با مهارت‌های کسب‌وکار شناختی ترکیب شوند. علاوه بر این، مدل نهایی تأثیر مثبت غیرمستقیم شبکه‌های الهام‌بخش را بر عملکرد یک خرده‌فروش کوچک نشان داد. ظرفیت‌ها در شبکه‌های الهام بخش، تا آنجا که دو شرط اساسی زیر برآورده می‌شوند، تأثیر مثبتی دارند: ۱) ابتکار اجتماعی مکرر، و ۲) اصالت فکری. علاوه بر این، کاربرد مؤثر مهارت‌های تجاری بر مهارت‌های شبکه‌ای الهام‌بخش تأثیر می‌گذارد، بینشی که مجدداً بر ضرورت ترکیب مهارت‌های تحلیل شناختی و توانایی‌های شبکه‌های اجتماعی تأکید می‌کند(تصمیم گیری استراتژیک نوآورانه).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: A small independent retailer’s performance: Influenced by innovative strategic decision-making skills?

  Abstract

 The existence of small independent retailers is seriously jeopardised by severe competitive pressure, mainly caused by the sharp rise in online trading, rapidly changing consumer behaviours and the effectiveness of large commercial companies. It is claimed that small retailers should respond to this pressure by designing and implementing innovative business strategies. However, little is known about the specific entrepreneurial qualities and skills needed to design innovative business strategies to cope effectively with these challenging business environments. A structural equation methodology is used to analyse the impact of strategic decision-making skills, originating from the effectuation framework, on a small retailer’s success. Three entrepreneurial qualities and skills proved to be significantly related to a small retailer’s effectiveness: 1) innovative personal qualities related to creativity, 2) cognitive analytic business skills, and 3) capacities in inspirational networking. However, a specific path seems to exist. Creativity provides the input for the effective application of cognitive analytic business skills, the latter again directly positively influencing a small retailer’s performance. This implies that to be effective, innovative personal qualities should be combined with cognitive business skills. Moreover, the final model revealed an indirect positive influence of inspirational networking on a small retailer’s performance. Capacities in inspirational networking have a positive impact, in so far as the following two basic conditions are satisfied: 1) frequent social initiative, and 2) intellectual authenticity. Moreover, the effective application of business skills positively influences inspirational networking skills, an insight again underscoring the necessity to combine cognitive analytic skills and social networking abilities.