تعامل پویای کارکنان و خلاقیت شرکتی: رویکرد منابع نظری

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 18

تعداد کلمات : 7200

مجله : THE INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS & MANAGEMENT

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
20 سپتامبر 2022
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1419 بازدید
39,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:تعامل پویای کارکنان و خلاقیت شرکتی: رویکرد منابع نظری

چکیده

 این مطالعه تعامل پویا و خلاقیت شرکتی را با استفاده از رویکرد منابع نظری و موجود مورد بررسی قرار داد. اهداف مطالعه عبارتند از؛ بررسی تأثیر معنادار بودن کار بر خلاقیت شرکتی، تعهد کارکنان بر خلاقیت شرکتی و جو مساعد بر خلاقیت شرکتی. منابع نظری و موجود به طور گسترده مورد بررسی قرار گرفت. با بررسی متون موجود مشخص شد که جو مساعد و توانمند در محیط کار با خلاقیت کارکنان رابطه مثبت دارد، مشارکت کارکنان نه تنها در زمینه بهره وری بالا بلکه به ایجاد سود بالا نیز کمک می‌کند. خلاقیت شرکتی، نوآوری و رضایت و توانمندسازی بالای مشتری منجر به ایجاد انگیزه خودمختار می‌شود که با خلاقیت شرکتی رابطه مثبت دارد. بنابراین، این مطالعه در میان دیگران به این نتیجه می‌رسد که؛ معنی دار بودن کار، تعهد و جو مساعد نه تنها در افزایش مشارکت کارکنان مرتبط است، بلکه در تشویق خلاقیت و نوآوری شرکت نیز مهم است. همچنین، حصول اطمینان از مفهوم مشارکت کارکنان در محل کار به آزادسازی خلاقیت شرکتی در محل کار کمک می‌کند.

 

 

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Dynamic Employee Engagement and Corporate Creativity: Theoretical and Extant Literature Approach
Abstract

 The study examined dynamic employee engagement and corporate creativity using theoretical and extant literature approach. The objectives of the study are to; examine the influence of meaningfulness of work on corporate creativity, employee’s commitment on corporate creativity and conducive atmosphere on corporate creativity. Theoretical and extant literatures were extensively reviewed. It was discovered from the review of extant literature that conducive and empowering atmosphere in the workplace have positive relationship with employee creativity, employee engagement not only in the area of high productivity but also helps to generate high profit. Corporate creativity, innovation and high customer satisfaction and empowerment leads to autonomous motivation which has positive relationship with corporate creativity. The study therefore, concludes amongst others that; meaningfulness of work, commitment and conducive atmosphere are not only relevant in enhancing employee engagement but are also significant in encouraging corporate creativity and innovation. Also, ensuring the concept of employee engagement in the workplace will help to unleash corporate creativity in the workplace.