عنوان فارسی مقاله:تمرکز مشتری، عدم قطعیت سیاست اقتصادی و نوآوری پایدار سازمانی
چکیده
مطالعات اندکی به این موضوع پرداختهاند که چگونه تمرکز مشتری بر تصمیمگیری استراتژیهای تحقیق و توسعه (R&D) یک شرکت و سپس نتیجه نوآوری تأثیر میگذارد. این مطالعه با استفاده از نمونهای از شرکتهای پذیرفته شده چین برای دوره ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۷، رابطه بین تمرکز مشتری و نوآوریهای پایدار سازمانی و همچنین چگونگی تغییر چنین رابطهای با عدم قطعیت سیاست اقتصادی را بررسی میکند. یافتهها حاکی از آن است که یک رابطه معکوس U شکل بین تمرکز مشتری و نوآوریهای پایدار سازمانی وجود دارد. تحت سطح بالای عدم قطعیت سیاست اقتصادی، مزیت رابطه با مشتری به حداکثر میرسد. در این زمینه، افزایش تمرکز مشتری به طور قابل توجهی نوآوریهای پایدار سازمانی را ارتقا میدهد. تمرکز مشتری به طور متفاوتی بر نوآوریها تأثیر میگذارد، زیرا داراییهای صاحبان سهام، و مکان شرکتها تحت سطوح مختلف عدم قطعیت سیاست اقتصادی متفاوت است. بنابراین، فاصله زمانی تمرکز مشتری که منجر به نوآوریهای سازمانی میشود، متفاوت است. نتایج برای تکنیکهای اقتصادسنجی که درونزایی را کنترل میکنند، قوی هستند. به طور کلی، یافتههای ما نشان میدهد که شرکتها ارتباط با مشتری را ایجاد و تنظیم میکنند و مکانیزم محرک برای نوآوریهای پایدار را بهبود میبخشند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.