تمرکز مشتری، عدم قطعیت سیاست اقتصادی و نوآوری پایدار سازمانی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 34

تعداد کلمات : 11000

مجله : sustainability

انتشار : 2020

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
8 ژانویه 2024
دسته بندی
تعداد بازدیدها
3946 بازدید
87,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:تمرکز مشتری، عدم قطعیت سیاست اقتصادی و نوآوری پایدار سازمانی

 چکیده

 مطالعات اندکی به این موضوع پرداخته‌اند که چگونه تمرکز مشتری بر تصمیم‌گیری استراتژی‌های تحقیق و توسعه (R&D) یک شرکت و سپس نتیجه نوآوری تأثیر می‌گذارد. این مطالعه با استفاده از نمونه‌ای از شرکت‌های پذیرفته شده چین برای دوره ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۷، رابطه بین تمرکز مشتری و نوآوری‌های پایدار سازمانی و همچنین چگونگی تغییر چنین رابطه‌ای با عدم قطعیت سیاست اقتصادی را بررسی می‌کند. یافته‌ها حاکی از آن است که یک رابطه معکوس U شکل بین تمرکز مشتری و نوآوری‌های پایدار سازمانی وجود دارد. تحت سطح بالای عدم قطعیت سیاست اقتصادی، مزیت رابطه با مشتری به حداکثر می‌رسد. در این زمینه، افزایش تمرکز مشتری به طور قابل توجهی نوآوری‌های پایدار سازمانی را ارتقا می‌دهد. تمرکز مشتری به طور متفاوتی بر نوآوری‌ها تأثیر می‌گذارد، زیرا دارایی‌های صاحبان سهام، و مکان شرکت‌ها تحت سطوح مختلف عدم قطعیت سیاست اقتصادی متفاوت است. بنابراین، فاصله زمانی تمرکز مشتری که منجر به نوآوری‌های سازمانی می‌شود، متفاوت است. نتایج برای تکنیک‌های اقتصادسنجی که درون‌زایی را کنترل می‌کنند، قوی هستند. به طور کلی، یافته‌های ما نشان می‌دهد که شرکت‌ها ارتباط با مشتری را ایجاد و تنظیم می‌کنند و مکانیزم محرک برای نوآوری‌های پایدار را بهبود می‌بخشند.

 

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Customer Concentration, Economic Policy Uncertainty and Enterprise Sustainable Innovation

Abstract

 Few studies have addressed how customer concentration affects the decision of a firm’s research and development (R&D) strategies and then innovation outcome. Using a sample of China’s listed companies for the period from 2009 to 2017, this study investigates the relationship between customer concentration and enterprise sustainable innovations, as well as how such the relationship changes with economic policy uncertainty. The findings imply that there is a significant inverted-U-shaped relationship between customer concentration and enterprise sustainable innovations. Under a high level of economic policy uncertainty, the advantage of the customer relationship is maximized. In this context, raising customer concentration significantly promotes enterprise sustainable innovations. Customer concentration affects innovations differently as the equity properties, and locations of enterprises vary under different levels of economic policy uncertainty. Thus, the interval of customer concentration conducive to enterprise innovations differs. The results are robust to econometric techniques that control for endogeneity. Overall, our findings suggest that enterprises build and adjust the customer relationship and improve the driving mechanism for sustainable innovations.