قابلیت های حکمرانی در هوش کسب وکار و عملکرد ارائه دهندگان خدمات تلفن همراه در کنیا

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 14

تعداد کلمات : 3900

مجله : THE INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS & MANAGEMENT

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
15 دسامبر 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1090 بازدید
22,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:قابلیت های حکمرانی در هوش کسب وکار و عملکرد ارائه دهندگان خدمات تلفن همراه در کنیا

 چکیده

  به گزارش اداره ارتباطات کنیا، عملکرد ارائه دهندگان خدمات تلفن همراه در کنیا از سال ۲۰۱۴ تا کنون به آستانه دستیابی به ۸۰ درصد در استانداردهای کیفیت خدمات (QoS) نرسیده است، و جریمه های سنگینی را برای عدم رعایت آنها در نظر گرفته است. اکثر مطالعات قبلی بررسی شده بر عملکرد ارائه دهندگان خدمات تلفن همراه متمرکز بودند اما نتوانستند تأثیر قابلیت های حاکمیت هوش تجاری بر عملکرد را تجزیه و تحلیل کنند. به طور مشابه، ادبیات قبلی سهم بازار و رشد درآمد را به عنوان معیارهای عملکرد به کار گرفته است و هرگز بر QoS و ARPU که این مطالعه تصمیم به اتخاذ آن‌ها را انتخاب کرد، تمرکز نکرده است. این مطالعه بر چارچوب فناوری-سازمان-محیط زیست لنگر متمرکز است. جامعه هدف سه ارائه دهنده خدمات تلفن همراه در کنیا، یعنی Safaricom limited، Telkom و Airtel بودند. داده های پانل ثانویه برای دوره ۲۰۱۰-۲۰۱۹ جمع آوری شد. از طریق یک طرح غیرتجربی توضیحی، آمار توصیفی و رگرسیون تابلویی برای یافتن ماهیت و میزان روابط بین متغیرها و آزمون روابط فرضی انجام شد. یافته‌های مطالعه نشان داد که قابلیت حاکمیت تأثیر قابل‌توجهی بر عملکرد ارائه‌دهندگان خدمات تلفن همراه در کنیا دارد. این مطالعه توصیه می‌کند که مسائل خط‌مشی و در دسترس بودن برنامه‌های آموزشی باید به دقت توسط مدیریت ارائه‌دهندگان خدمات تلفن همراه در نظر گرفته شود(حکمرانی در هوش کسب وکار).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Governance Capabilities in Business Intelligence and Performance of Mobile Service Providers in Kenya

Abstract

 According to the communication Authority of Kenya, performance of the mobile service providers in Kenya has not met the threshold of achieving 80 percent in the set Quality of service standards (QoS) since 2014, calling for heavy fines for non-compliance. Most of the reviewed previous studies focused on performance of mobile service providers but failed to analyze the effect of Business Intelligence governance capabilities on performance. Similarly, previous literature has employed market share and revenue growth as the measures of performance and never focused on QoS and ARPU which this study opted to adopt. The study was anchored on Technology-Organization-Environment framework. The target population was the three mobile service providers in Kenya, namely Safaricom limited, Telkom and Airtel. Secondary panel data for the period 2010-2019 was collected. Through an explanatory non-experimental design, descriptive statistics and panel regression were carried out to find out the nature and magnitude of the relationships between the variables and test the hypothesized relationships. The study findings established that governance capability had significant influence on performance of mobile service providers in Kenya. The study recommended that policy issues and availability of training programs should be carefully considered by the management of mobile service providers.