عنوان فارسی مقاله:قابلیت های حکمرانی در هوش کسب وکار و عملکرد ارائه دهندگان خدمات تلفن همراه در کنیا
چکیده
به گزارش اداره ارتباطات کنیا، عملکرد ارائه دهندگان خدمات تلفن همراه در کنیا از سال ۲۰۱۴ تا کنون به آستانه دستیابی به ۸۰ درصد در استانداردهای کیفیت خدمات (QoS) نرسیده است، و جریمه های سنگینی را برای عدم رعایت آنها در نظر گرفته است. اکثر مطالعات قبلی بررسی شده بر عملکرد ارائه دهندگان خدمات تلفن همراه متمرکز بودند اما نتوانستند تأثیر قابلیت های حاکمیت هوش تجاری بر عملکرد را تجزیه و تحلیل کنند. به طور مشابه، ادبیات قبلی سهم بازار و رشد درآمد را به عنوان معیارهای عملکرد به کار گرفته است و هرگز بر QoS و ARPU که این مطالعه تصمیم به اتخاذ آنها را انتخاب کرد، تمرکز نکرده است. این مطالعه بر چارچوب فناوری-سازمان-محیط زیست لنگر متمرکز است. جامعه هدف سه ارائه دهنده خدمات تلفن همراه در کنیا، یعنی Safaricom limited، Telkom و Airtel بودند. داده های پانل ثانویه برای دوره ۲۰۱۰-۲۰۱۹ جمع آوری شد. از طریق یک طرح غیرتجربی توضیحی، آمار توصیفی و رگرسیون تابلویی برای یافتن ماهیت و میزان روابط بین متغیرها و آزمون روابط فرضی انجام شد. یافتههای مطالعه نشان داد که قابلیت حاکمیت تأثیر قابلتوجهی بر عملکرد ارائهدهندگان خدمات تلفن همراه در کنیا دارد. این مطالعه توصیه میکند که مسائل خطمشی و در دسترس بودن برنامههای آموزشی باید به دقت توسط مدیریت ارائهدهندگان خدمات تلفن همراه در نظر گرفته شود(حکمرانی در هوش کسب وکار).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.