عنوان فارسی مقاله:بررسی تاثیر مدیر فروشگاه خردهفروشی در توسعه رابطه برند کارکنان خط مقدم، عملکرد خدمات و وفاداری مشتری
چکیده
مدیران خرده فروشی با توجه به نقش بسیار مهم آنها در اجرای استراتژی های خرده فروشی بواسطه رفتارها و نگرش هایی که بر کارکنان خط مقدم القاء می کنند ، برای عملکرد کارآمد یک شرکت بسیار مهم می باشند. با این وجود ، پژوهش های تجربی در خرده فروشی به ندرت برای ادغام دیدگاه های مدیر فروشگاه و کارمندان خط مقدم و همچنین یکپارچه سازی نتایج مشتری محور در تحقیقات خود تلاش می کنند. در این مطالعه ما نتایج تجربی را بر اساس پیش بینی های تئوری تبادل اجتماعی که یک دیدگاه یکپارچه از چگونگی تأثیر کیفیت تبادلات رهبر و عضو بر توسعه روابط برند یک کارمند خط مقدم ارائه می دهد، ارائه می دهیم که در نهایت بر عملکرد کارکنان خرده فروشی و وفاداری مشتری / ارزش ویژه برند تأثیر می گذارد. قدرت روابط تجربی مشاهده شده تحت تأثیر عوامل زمینه ای از جمله دانش برند مدیر و میزان اطلاعات استراتژیک منتشر شده در بین کارکنان می باشد. در نهایت مفاهیم نظری و مدیریتی مورد بحث قرار گرفته است.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.