بررسی تاثیر مدیر فروشگاه خرده‌فروشی در توسعه‌ رابطه برند کارکنان خط مقدم، عملکرد خدمات و وفاداری مشتری

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 37

تعداد کلمات : 10000

مجله : Journal of Business Research

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
2 نوامبر 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
3316 بازدید
99,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:بررسی تاثیر مدیر فروشگاه خرده‌فروشی در توسعه‌ رابطه برند کارکنان خط مقدم، عملکرد خدمات و وفاداری مشتری

 چکیده

مدیران خرده فروشی با توجه به نقش بسیار مهم آنها در اجرای استراتژی های خرده فروشی بواسطه رفتارها و نگرش هایی که بر کارکنان خط مقدم القاء می کنند ، برای عملکرد کارآمد یک شرکت بسیار مهم می باشند. با این وجود ، پژوهش های تجربی در خرده فروشی به ندرت برای ادغام دیدگاه های مدیر فروشگاه و کارمندان خط مقدم و همچنین یکپارچه سازی نتایج مشتری محور در تحقیقات خود تلاش می کنند. در این مطالعه ما نتایج تجربی را  بر اساس پیش بینی های تئوری تبادل اجتماعی که یک دیدگاه یکپارچه از چگونگی تأثیر کیفیت تبادلات رهبر و عضو بر توسعه روابط برند یک کارمند خط مقدم ارائه می دهد،  ارائه می دهیم که در نهایت بر عملکرد کارکنان خرده فروشی و وفاداری مشتری / ارزش ویژه برند تأثیر می گذارد. قدرت روابط تجربی مشاهده شده تحت تأثیر عوامل زمینه ای از جمله دانش برند مدیر و میزان اطلاعات استراتژیک منتشر شده در بین کارکنان می باشد. در نهایت مفاهیم نظری و مدیریتی مورد بحث قرار گرفته است.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: The influence of a retail store manager in developing frontline employee brand relationship, service performance and customer loyalty

 

Abstract

 Retail managers are critical to the effective performance of a firm given their key role of implementing retailer strategy through the behaviors and attitudes that are instilled within frontline employees. Yet, empirical work in retailing rarely attempts to incorporate perspectives of both the store manager and frontline employee, as well as integrating customer-focused outcomes. In this study, based upon predictions of social exchange theory, we present empirical results that provide an integrative view of how leader-member exchange quality influences thedevelopment of a frontline employees brand relationship, which ultimately influences retail employee performance and customer loyalty/brand equity. The strength of the observed empirical relationships is influenced by contextual factors, including manager brand knowledge and the extent to which strategic information is disseminated among employees. Both theoretical and managerial implications are discussed.