عنوان فارسی مقاله:رفتار همآفرینی ارزش در زنجیرههای تأمین سبز: یک مطالعه تجربی
چکیده
سرمایه گذاری سبز و پایداری به عنوان یک استراتژی مهم توسعه زنجیره تأمین، دغدغه دولت و شرکتها است. با این حال، به دلیل هزینه بالا و سود کم سرمایه گذاری سبز، تعداد زیادی از شرکتهای کوچک و متوسط میتوانند از اجرای آنها منصرف شوند. هم آفرینی ارزش به یک اقدام کلیدی برای حل این مشکل تبدیل شده است. این مقاله به بررسی رابطه بین استراتژی زنجیره تأمین سبز (GSC)، هم آفرینی ارزش و عملکرد شرکت در محیط تولید میپردازد و اثرات نظارتی عوامل محیطی داخلی و فشارهای محیطی خارجی را بر این رابطه در نظر میگیرد. بر اساس دادههای ۱۱۵ تولیدکننده در چین، فرضیهها را آزمایش کردیم، نتایج آماری را توضیح دادیم و نگرانیهای کلیدی برای اجرای GSC از طریق هم آفرینی ارزش را شناسایی کردیم. یافتهها نشان میدهد که استراتژی GSC میتواند سطح بالایی از ایجاد ارزش شرکتها را با شرکای زنجیره تأمین خود ارتقا دهد، و حالتهای مختلف هم آفرینی ارزش اثرات متفاوتی بر عملکرد شرکت دارند (یعنی عملکرد عملیاتی، عملکرد نوآوری و عملکرد مالی). ). علاوه بر این، یافتهها نشان میدهد که فشار خارجی در سطح کلان و حمایت داخلی در سطح میکرو میتواند چنین اثراتی را افزایش دهد. این مطالعه با ادغام استراتژیهای GSC و استراتژیهای همآفرینی ارزش، منابع را با حالتهای همآفرینی ارزش و مدیریت GSC غنی میکند، اطمینان شرکتها و شرکای زنجیره تأمین آنها را در هم آفرینی ارزش، در نتیجه به آنها برای اجرای بهتر استراتژی GSC کمک میکند..
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.