رهبری تحول‌آفرین سبز، گرایش کارآفرینانه سبز و عملکرد شرکت‌های کوچک و متوسط

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 28

تعداد کلمات : 7700

مجله : Journal of Open Innovation: Technology, Market, and Complexity

انتشار : 2022

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
18 فوریه 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1803 بازدید
72,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:رهبری تحول‌آفرین سبز، گرایش کارآفرینانه سبز و عملکرد شرکت‌های کوچک و متوسط

چکیده

 شیوه‌های (عملیات) سبز در سراسر جهان به طور فزاینده‌ای اهمیت می‌یابند. عملکرد شرکت‌های کوچک و متوسط به دلیل افزایش آگاهی مصرف‌کنندگان در مورد محصولات سازگار با محیط‌زیست به موضوعی حیاتی تبدیل شده است. بنابراین، شرکت‌هایی که از شیوه‌های سبز پیروی نمی‌کنند ممکن است با کاهش معنی داری در عملکرد مواجه شوند. بنابراین، هدف از این مطالعه شناسایی نقش میانجی نوآوری محصول سبز بین گرایش کارآفرینانه سبز، رهبری تحول‌آفرین سبز و عملکرد شرکت‌های کوچک و متوسط بود. برای دستیابی به اهداف مطالعه، مدل‌سازی معادلات ساختاری برای داده‌های جمع‌آوری‌شده از ۳۸۴ شرکت کوچک و متوسط تولیدی فعال در امان، اردن، با استفاده از نمونه‌گیری سیستماتیک استفاده شد. یافته‌ها نشان داد که نقش میانجی نوآوری محصول سبز در سطح معنی‌داری ۵ درصد غیرمعنی دار اما در سطح معناداری ۱۰ درصد معنادار است. همه روابط دیگر در سطح ۵ درصد معنی دار بودند. این مطالعه شواهد نظری را برای سرمایه گذاری منابع بیشتر در نوآوری محصول سبز برای دستیابی به پایداری فراهم می‌کند.

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Green Transformational Leadership, Green Entrepreneurial Orientation and Performance of SMEs: The Mediating Role of Green Product Innovation

Abstract

 Green practices are becoming increasingly important throughout the world. The performance of SMEs is becoming a crucial issue because of increasing awareness of consumers about environmentally friendly products; therefore, enterprises not following green practices may face a significant decline in performance. Therefore, the purpose of the study was to identify the mediating role of green product innovation between green entrepreneurial orientation, green transformational leadership, and the performance of SMEs. To meet the objectives of the study, structural equation modeling was applied to the data collected from 384 manufacturing SMEs operating in Amman, Jordan, using systematic sampling. The findings revealed that the mediating role of green product innovation was insignificant at the 5% level of significance but significant at the 10% level of significance. All other relationships were significant at the 5% level of significance. This study provides theoretical support for investing more resources in green product innovation to gain sustainability.