عنوان فارسی مقاله:رهبری تحولآفرین سبز، گرایش کارآفرینانه سبز و عملکرد شرکتهای کوچک و متوسط
چکیده
شیوههای (عملیات) سبز در سراسر جهان به طور فزایندهای اهمیت مییابند. عملکرد شرکتهای کوچک و متوسط به دلیل افزایش آگاهی مصرفکنندگان در مورد محصولات سازگار با محیطزیست به موضوعی حیاتی تبدیل شده است. بنابراین، شرکتهایی که از شیوههای سبز پیروی نمیکنند ممکن است با کاهش معنی داری در عملکرد مواجه شوند. بنابراین، هدف از این مطالعه شناسایی نقش میانجی نوآوری محصول سبز بین گرایش کارآفرینانه سبز، رهبری تحولآفرین سبز و عملکرد شرکتهای کوچک و متوسط بود. برای دستیابی به اهداف مطالعه، مدلسازی معادلات ساختاری برای دادههای جمعآوریشده از ۳۸۴ شرکت کوچک و متوسط تولیدی فعال در امان، اردن، با استفاده از نمونهگیری سیستماتیک استفاده شد. یافتهها نشان داد که نقش میانجی نوآوری محصول سبز در سطح معنیداری ۵ درصد غیرمعنی دار اما در سطح معناداری ۱۰ درصد معنادار است. همه روابط دیگر در سطح ۵ درصد معنی دار بودند. این مطالعه شواهد نظری را برای سرمایه گذاری منابع بیشتر در نوآوری محصول سبز برای دستیابی به پایداری فراهم میکند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.