ربات های انسان نمای اجتماعی برای کودکان مبتلا به اختلالات طیف اوتیسم

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 21

تعداد کلمات : 6200

مجله : children

انتشار : 2022

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
14 ژانویه 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1558 بازدید
69,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:ربات های انسان نمای اجتماعی برای کودکان مبتلا به اختلالات طیف اوتیسم: مروری بر روش ها، نشانه ها و مشکلات

 چکیده

 درمان با کمک ربات (RAT) یک حوزه نویدبخش از علوم اعصاب برای کودکان مبتلا به اختلالات طیف اوتیسم (ASDs) است. این موضوع به طور گسترده مشخص  شده است که این نوع ابزار تکنولوژیکی پیشرفته، مداخله ای قابل اعتماد و کارآمد برای ارتقای مهارت های اجتماعی و ارتباط در کودکان مبتلا به ASD فراهم می کند. این نوع درمان شامل یک ربات اجتماعی با کمک انسان است که به عنوان یک واسطه مداخله ای برای افزایش شایستگی و مهارت در کودکان مبتلا به ASD عمل می کند. چندین ربات اجتماعی در منابع تایید شده اند. با این حال، یک مقایسه فنی صریح بین دستگاه ها هرگز انجام نشده است. به همین دلیل، در این مقاله، مروری بر ربات‌های انسان‌نمای تجاری اصلی مورد استفاده برای کودکان ASD با تأکید بر نشانه‌هایی برای استفاده، مشکلاتی که باید اجتناب شود و پیشرفت‌های اخیر ارائه می‌کنیم. نتایج نشان می دهد که در آینده نزدیک، نسل جدیدی از دستگاه‌ها با سطوح بالایی از تحرک، در دسترس بودن، ایمنی و مقبولیت باید برای بهبود تعامل پیچیده سه‌گانه بین معلمان، کودکان و روبات‌ها طراحی شود.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Social Humanoid Robots for Children with Autism Spectrum Disorders: A Review of Modalities, Indications, and Pitfalls

Abstract

 Robot-assisted therapy (RAT) is a promising area of translational neuroscience for children with autism spectrum disorders (ASDs). It has been widely demonstrated that this kind of advanced technological tool provides a reliable and efficient intervention for promoting social skills and communication in children with ASD. This type of treatment consists of a human-assisted social robot acting as an intervention mediator to increase competence and skills in children with ASD. Several social robots have been validated in the literature; however, an explicit technical comparison among devices has never been performed. For this reason, in this article, we provide an overview of the main commercial humanoid robots employed for ASD children with an emphasis on indications for use, pitfalls to be avoided, and recent advances. We conclude that, in the near future, a new generation of devices with high levels of mobility, availability, safety, and acceptability should be designed for improving the complex triadic interaction among teachers, children, and robots.