تجزیه و تحلیل قدرت پاسخ زنجیره تأمین، شیوه‌ها و قابلیت‌های شرکت در مزیت رقابتی و عملکرد

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 18

تعداد کلمات : 4500

مجله : Uncertain Supply Chain Management

انتشار : 2023

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
31 جولای 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
2708 بازدید
69,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:تجزیه و تحلیل قدرت پاسخ زنجیره تأمین، شیوه‌ها و قابلیت‌های شرکت در مزیت رقابتی و عملکرد

 چکیده

 این تحقیق با تحلیل عوامل مؤثر بر عملکرد شرکت با شیوه‌های مدیریت زنجیره تأمین، پاسخگویی زنجیره تأمین، قابلیت‌های شرکت و متغیرهای مزیت رقابتی به عنوان متغیرهای مداخله گر انجام شد. روش تحقیق حاضر از نوع پیمایشی کمی بوده و هدف این تحقیق شامل ۴۶۰ توزیع کننده در سطح خرده فروشان روغن در اندونزی بود که به روش نمونه گیری تصادفی ساده تعیین شدند. داده‌های تحقیق با توزیع پرسشنامه‌های آنلاین از طریق شبکه‌های اجتماعی به دست آمده و پرسشنامه با استفاده از جملات باز با مقیاس لیکرت ۲ تا ۷ طراحی شده است. تکنیک تحلیل مورد استفاده مدل سازی معادلات ساختاری با تحلیل روایی، آزمون فرضیه‌ها با استفاده از تکنیک‌های مدل سازی معادلات ساختاری با نرم افزار smartPLS 3.0 به عنوان ابزاری برای کمک به پردازش داده‌ها. است نتایج این تحقیق حاکی از آن است که توانایی شرکت بر مزیت رقابتی شرکت، شیوه‌های مدیریت زنجیره تأمین تأثیر مثبت و معناداری بر مزیت، پاسخگویی زنجیره تأمین بر مزیت رقابتی، مزیت رقابتی بر عملکرد شرکت تأثیر مثبت و معناداری داشت و در نهایت مدیریت زنجیره تأمین بر عملکرد شرکت تأثیر مثبت و معناداری داشت.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Analysis of the supply chain response power, practices and firm capabilities on competitive advantage and performance

Abstract

 This research was conducted by analyzing the factors that affect company performance with supply chain management practices, supply chain responsiveness, company capabilities and competitive advantage variables as intervening variables. This research method was a quantitative survey and the object of this research consisted of 460 distributors, at the level of lubricants retailers, in Indonesia determined by simple random sampling. The research data was obtained by distributing online questionnaires through social media and the questionnaire was designed using open statements with a Likert scale of 2 to 7. The analysis technique used was Structural Equation Modeling with validity test analysis, hypothesis testing using structural equation modeling techniques with smartPLS 3.0 software as a tool to assist data processing. The results of this study indicate that the company's ability had a positive and significant effect on the company's competitive advantage, supply chain management practices had a positive and significant effect on advantage, supply chain responsiveness had a positive and significant effect on competitive advantage, competitive advantage had a positive and significant effect on company performance and finally supply chain management had a positive and significant impact on company performance.