سبک‌های رهبری، انگیزش، ارتباطات و سیستم‌های پاداش در عملکرد کسب و کار

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 42

تعداد کلمات : 15000

مجله : Journal of Risk and Financial Management

انتشار : 2023

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
21 نوامبر 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
3468 بازدید
96,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:سبک‌های رهبری، انگیزش، ارتباطات و سیستم‌های پاداش در عملکرد کسب و کار

 چکیده

 این پروژه تحقیقاتی با هدف تجزیه و تحلیل سبک‌های رهبری و ارتباط اتخاذ شده توسط شرکت‌های آنگولا، به ویژه در استان بنگوئلا، و تأثیر آنها بر نتایج این سازمان‌ها انجام شد. در آنگولا و با ادغام اخیر اصول اقتصاد بازار، رهبر باید پارادایم‌های مدیریتی قدیمی را کنار بگذارد و اصول مدرن مدیریت سازمان‌ها را در وظایف خود ادغام کند و نه تنها بر دستیابی به اهداف شرکت تمرکز کند، بلکه در ایجاد محیطی مساعد برای مشارکت و تعامل کارکنان، بیان استراتژی‌ها به گونه‌ای که همه در سازمان و در کنار آن رشد کنند. بنابراین، هدف کلی تحقیق ارزیابی ادراک مدیران از سبک رهبری (تحول آفرین، تعاملی، و لسه فر) و تأثیر آن بر عملکرد سازمان است. برای این منظور، یک مطالعه کمی با استفاده از پرسشنامه رهبری چند عاملی (MLQ) که در بین ۲۲۷ نفر از مدیران توزیع شد، انجام شد. داده‌ها با استفاده از نرم افزار SPSS و با استفاده از آمار توصیفی (فراوانی، میانگین، انحراف معیار) و آمار استنباطی (آزمون تی، آنالیز واریانس، آزمون توکی) مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج نشان می‌دهد که رهبران سبک‌های رهبری خود را تحول‌آفرین می‌دانند و تشخیص می‌دهند که ارتباطات، انگیزش و سیستم پاداش به شدت بر عملکرد سازمان تأثیر می‌گذارد.

 

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Leadership Styles, Motivation, Communication and Reward Systems in Business Performance

Abstract

 This research project aims to analyse the leadership and communication styles adopted by Angolan companies, particularly in Benguela province, and their impact on the results of these organisations. In Angola, and with the recent assimilation of the principles of market economy, the figure of the leader must abandon old management paradigms and integrate the modern principles of management of organisations into their functions, not only focusing on achieving the goals of the company but also on creating an environment conducive to the participation and involvement of employees, articulating strategies so that everyone grows in and with the organisation. Thus, the general objective of the research is to assess the managers’ perception of their leadership style (transformational, transactional, and laissez-faire) and its impact on the organisation’s performance. To this end, a quantitative study was carried out using a questionnaire, using, among other dimensions, the multifactorial leadership questionnaire (MLQ), distributed to a sample of 227 managers. Data were analysed using SPSS using descriptive statistics (frequencies, means, standard deviation) and inferential statistics (t-test, ANOVA, Tukey’s test). The results show that the leaders perceive their leadership styles as transformational and recognise that communication, motivation, and the reward system strongly impact the organisation’s performance.