عصر جدید هوش مصنوعی در آموزش: به سوی یک تحول چندوجهی پایدار

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 51

تعداد کلمات : 16200

مجله : sustainability(MDPI)

انتشار : 2023

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
27 دسامبر 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
3855 بازدید
89,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:عصر جدید هوش مصنوعی در آموزش: به سوی یک تحول چندوجهی پایدار

 چکیده

 عملکرد بالای اخیر ChatGPT در چندین آزمون استاندارد آکادمیک، هوش مصنوعی (AI) را به عنوان موضوع اصلی گفتگو در مورد آینده آموزش قرار داده است. از آنجایی که یادگیری عمیق آماده تغییر پارادایم آموزشی است، داشتن درک روشنی از اثرات آن بر سیستم آموزشی فعلی برای اطمینان از توسعه پایدار و استقرار فناوری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی در مدارس و دانشگاه‌ها ضروری است. هدف این تحقیق بررسی تأثیر بالقوه هوش مصنوعی بر آموزش از طریق بررسی و تحلیل منابع موجود در سه محور اصلی است: کاربردها، مزایا و چالش‌ها. مقاله ما بر استفاده از هوش مصنوعی در یادگیری مشارکتی معلم و دانش‌آموز، سیستم‌های آموزشی هوشمند، ارزیابی خودکار و یادگیری شخصی متمرکز است. ما همچنین در مورد جنبه‌های منفی بالقوه، مسائل اخلاقی و مسیرهای احتمالی آینده برای پیاده سازی هوش مصنوعی در آموزش مطالبی را ارائه می‌دهیم. در نهایت، نتایج نشان می‌دهد که تنها راه رو به جلو، پذیرش فناوری جدید و در عین حال اجرای روش‌های حفاظتی برای جلوگیری از سوء استفاده از آن است.

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: New Era of Artificial Intelligence in Education: Towards a Sustainable Multifaceted Revolutio

Abstract

 The recent high performance of ChatGPT on several standardized academic tests has thrust the topic of artificial intelligence (AI) into the mainstream conversation about the future of education. As deep learning is poised to shift the teaching paradigm, it is essential to have a clear understanding of its effects on the current education system to ensure sustainable development and deployment of AI-driven technologies at schools and universities. This research aims to investigate the potential impact of AI on education through review and analysis of the existing literature across three major axes: applications, advantages, and challenges. Our review focuses on the use of artificial intelligence in collaborative teacher–student learning, intelligent tutoring systems, automated assessment, and personalized learning. We also report on the potential negative aspects, ethical issues, and possible future routes for AI implementation in education. Ultimately, we find that the only way forward is to embrace the new technology, while implementing guardrails to prevent its abuse.