بهبود لجستیک حمل و نقل با همسوسازی وسایل نقلیه ترکیبی طویل

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 22

تعداد کلمات : 8000

مجله : logistics

انتشار : 2022

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
18 آگوست 2022
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1364 بازدید
41,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:بهبود لجستیک حمل و نقل با همسوسازی وسایل نقلیه ترکیبی  بلند از طریق سیستم های قطب و اقمار (موبایل)

 چکیده

 سابقه و هدف: هدف این مقاله توسعه یک سیستم حمل و نقل عمومی برای تحویل در همان روز است که برای تطبیق توزیع عمده در فواصل طویل با توزیع محلی مناسب است. روش‌ها: مفاهیم نوآورانه این تحقیق مستلزم معرفی شبکه‌های هاب (MH) در ترکیب با وسایل نقلیه ترکیبی طویل (LCV) است. LCV ها کامیون‌هایی با ظرفیت بارگیری اضافی ۵۰ درصد در مقایسه با کامیون‌های استاندارد هستند. هاب های امکان تعویض تریلرها را در هر مکان مناسب در هر زمان می‌دهند. آن‌ها انعطاف پذیری را افزایش می‌دهند و باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می‌شوند. علاوه بر این، آن‌ها تعداد ساعات مورد نیاز راننده را کاهش می‌دهند. در مفهوم LCV-MH ما، کامیون‌های استاندارد در ابتدا – در محل اصلی خود – با LCV‌هایی که مسافت قابل توجهی را طی می‌کنند ترکیب می‌شوند، اما در نهایت، در یک مرکز متحرک در مجاورت مشتریان، دوباره به کامیون‌های استانداردی که به سمت مشتری حرکت می‌کنند، تجزیه می‌شوند. نتایج: ما ارتباط عملی ایده‌های خود را با یک مطالعه موردی بر اساس داده‌های واقعی و دقیق از عمل نشان می‌دهیم. در اینجا، مفهوم LCV-MH را با استراتژی استفاده از تنها LCV مقایسه می‌کنیم. نتیجه‌گیری: مفهوم LCV-MH علاوه بر صرفه‌جویی قابل‌توجه در هزینه، تولید مسیرهایی را که با قوانین حمل‌ونقل اتحادیه اروپا مطابقت دارند، آسان‌تر می‌کند.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Improving Transport Logistics by Aligning Long Combination Vehicles via Mobile Hub & Spoke Systems

Abstract

 Background: The purpose of this paper is to develop a generic transport system for same-day delivery that is suitable for matching long-distance bulk distribution with local distribution. Methods: The innovative concepts of this research entail the introduction of mobile hub (MH) networks in combination with long combination vehicles (LCVs). LCVs are trucks with an additional loading capacity of 50% compared to standard trucks. Mobile hubs allow switching trailers at any suitable location at any time. They increase flexibility and yield savings in time and costs. On top of that, they reduce the number of driver hours needed. In our LCV-MH concept, standard trucks are initially—at their home base—combined to LCVs, which drive a considerable distance, but are eventually, at a mobile hub in the vicinity of the customers, broken down again into standard trucks heading for the customers. Results: We illustrate the practical relevance of our ideas by a case study based upon actual and accurate data from practice. Here, we compare the LCV-MH concept with the strategy of using only LCVs. Conclusions: Next to yielding considerable cost savings, the LCV-MH concept makes it easier to generate routes that comply with the EU transport rules.