عنوان فارسی مقاله:بهبود لجستیک حمل و نقل با همسوسازی وسایل نقلیه ترکیبی بلند از طریق سیستم های قطب و اقمار (موبایل)
چکیده
سابقه و هدف: هدف این مقاله توسعه یک سیستم حمل و نقل عمومی برای تحویل در همان روز است که برای تطبیق توزیع عمده در فواصل طویل با توزیع محلی مناسب است. روشها: مفاهیم نوآورانه این تحقیق مستلزم معرفی شبکههای هاب (MH) در ترکیب با وسایل نقلیه ترکیبی طویل (LCV) است. LCV ها کامیونهایی با ظرفیت بارگیری اضافی ۵۰ درصد در مقایسه با کامیونهای استاندارد هستند. هاب های امکان تعویض تریلرها را در هر مکان مناسب در هر زمان میدهند. آنها انعطاف پذیری را افزایش میدهند و باعث صرفه جویی در زمان و هزینه میشوند. علاوه بر این، آنها تعداد ساعات مورد نیاز راننده را کاهش میدهند. در مفهوم LCV-MH ما، کامیونهای استاندارد در ابتدا – در محل اصلی خود – با LCVهایی که مسافت قابل توجهی را طی میکنند ترکیب میشوند، اما در نهایت، در یک مرکز متحرک در مجاورت مشتریان، دوباره به کامیونهای استانداردی که به سمت مشتری حرکت میکنند، تجزیه میشوند. نتایج: ما ارتباط عملی ایدههای خود را با یک مطالعه موردی بر اساس دادههای واقعی و دقیق از عمل نشان میدهیم. در اینجا، مفهوم LCV-MH را با استراتژی استفاده از تنها LCV مقایسه میکنیم. نتیجهگیری: مفهوم LCV-MH علاوه بر صرفهجویی قابلتوجه در هزینه، تولید مسیرهایی را که با قوانین حملونقل اتحادیه اروپا مطابقت دارند، آسانتر میکند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.