عنوان فارسی مقاله: مدلسازی رفتار منطقی افراد در یک سیستم تجارت الکترونیک
چکیده
با افزایش محبوبیت سیستمهای تجارت الکترونیک، معاملات تجاری بیشتر و بیشتر تکرار میشوند. چنین معاملاتی مستقیم نیستند اما میانجیگری کرده و بهویژه در صورت شکست یک معامله خریدار را در موقعیت ضعف نسبت به فروشنده قرار میدهند. بررسی مقالات نشان میدهد که اعتبار میتواند نقش مهمی را در کاهش ریسکهای خریدار در محیط تجارت الکترونیکی فعلی ایفا کند(مدلسازی رفتار منطقی افراد). یک سیستم مدیریت اعتبار آنلاین (RMS) اعتباری که از عقاید یا نظریات به دست آمده و بهطور کلی در مورد شخص یا چیزی است را حفظ کرده و میتواند پایایی معاملاتی که در سیستم تجارت الکترونیکی رخ میدهد را تضمین کند. با وجود اینکه مؤلفه اصلی RMS – تعامل بین فروشنده و خریدار- یک زمینه کلاسیک از کاربردهای نظریه بازی (GT) است، استفاده از یک روش GT در این زمینه کاملاً محدود است و این احتمالاً به دلیل پیچیدگی راه حل آن است. یک روش برای مقابله با این پیچیدگی، استفاده از قابلیت رویکرد شبیهسازی مبتنی بر عامل (ABS) است. در این مقاله، یک مدل ترکیبی GT و ABS برای تجزیهوتحلیل یک سیستم تجارت الکترونیک ارائه میکنیم که در آن یک سیستم اعتبار متمرکز توسط شخص ثالث مورد اعتماد نگهداری میشود. ما یک تجزیهوتحلیل جامع کمی برای ارزیابی مدل پیشنهادی را گزارش کرده و تأثیر مجموعهای از سیاستهای خریداران و فروشندگان در رفتار سیستم تجارت الکترونیکی را ارزیابی میکنیم
کلیه مقالات مرتبط را میتوانید در بخش ترجمه مقالات فناوری اطلاعات ملاحظه کنید.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.