عنوان فارسی مقاله:استفاده از روش شش سیگما DMAIC برای کاهش زمان تفکیک سرویس در یک سازمان خدماتی
چکیده
محبوبیت شش سیگما، به عنوان وسیله ای برای بهبود کیفیت، در سال های اخیر به طور تصاعدی افزایش یافته است. این یک روش اثبات شده برای دستیابی به پیشرفت چشمگیر در عملکرد فرآیند است که باعث صرفه جویی قابل توجهی در خط نهایی یک سازمان می شود. این مقاله نشان می دهد که چگونه روش شش سیگما ممکن است برای بهبود فرآیندهای خدمات استفاده شود. هدف از این مقاله توسعه روشهای شش سیگما DMAIC است که به سازمانهای خدماتی کمک میکند تا فرآیندهای خود را بررسی کنند. علاوه بر این، پیوندهای حیاتی بین بهبود فرآیند و تنوع فرآیند را نشان می دهد. این مطالعه پارامترهای فرآیند حیاتی را شناسایی میکند و یک ساختار تیمی را برای پروژه شش سیگما در عملیات خدمات پیشنهاد میکند(سیگما DMAIC برای کاهش زمان تفکیک).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.