استفاده از روش شش سیگما DMAIC برای کاهش زمان تفکیک سرویس

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 11

تعداد کلمات : 3400

مجله : Accounting

انتشار : 2015

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
27 دسامبر 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1153 بازدید
21,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:استفاده از روش شش سیگما DMAIC برای کاهش زمان تفکیک سرویس در یک سازمان خدماتی

 چکیده

  محبوبیت شش سیگما، به عنوان وسیله ای برای بهبود کیفیت، در سال های اخیر به طور تصاعدی افزایش یافته است. این یک روش اثبات شده برای دستیابی به پیشرفت چشمگیر در عملکرد فرآیند است که باعث صرفه جویی قابل توجهی در خط نهایی یک سازمان می شود. این مقاله نشان می دهد که چگونه روش شش سیگما ممکن است برای بهبود فرآیندهای خدمات استفاده شود. هدف از این مقاله توسعه روش‌های شش سیگما DMAIC است که به سازمان‌های خدماتی کمک می‌کند تا فرآیندهای خود را بررسی کنند. علاوه بر این، پیوندهای حیاتی بین بهبود فرآیند و تنوع فرآیند را نشان می دهد. این مطالعه پارامترهای فرآیند حیاتی را شناسایی می‌کند و یک ساختار تیمی را برای پروژه شش سیگما در عملیات خدمات پیشنهاد می‌کند(سیگما DMAIC برای کاهش زمان تفکیک).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Application of six sigma DMAIC methodology to reduce service resolution time in a service organization

Abstract

 The popularity of Six Sigma, as a means for improving quality, has grown exponentially in recent years. It is a proven methodology to achieve breakthrough improvement in process performance that generates significant savings to bottom line of an organization. This paper illustrates how Six Sigma methodology may be used to improve service processes. The purpose of this paper is to develop Six Sigma DMAIC methodologies that would help service organizations look into their processes. In addition, it demonstrates the vital linkages between process improvement and process variation. The study identifies critical process parameters and suggests a team structure for Six Sigma project in service operations.