مدل سندرم کیفیت محصول داخلی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 28

تعداد کلمات : 7700

مجله : RePEc:sae:sagope

انتشار : 2020

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
24 مارس 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
2021 بازدید
65,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:مدل سندرم کیفیت محصول داخلی

چکیده

 هدف این مقاله توسعه و آزمایش مدلی است که شامل قوم‌گرایی مصرف‌کننده، جهان گرایی، میهن‌پرستی و سندرم کیفیت محصول داخلی است. این تحقیق از رویکرد کمی استفاده کرده است. داده‌ها از طریق نظرسنجی از ۲۲۲ پاسخ دهنده در جاکارتا، اندونزی جمع آوری شد. پاسخ دهندگان کاربران محصولات الکترونیکی مصرفی هستند. برای آزمون مدل مفهومی و فرضیه‌ها از تحلیل معادلات ساختاری (SEM) استفاده شد. نتایج این تحقیق نشان می‌دهد که مدل مفهومی برازش خوبی دارد. ما دریافتیم که قوم‌گرایی مصرف‌کننده تأثیر مثبت و معناداری بر سندرم کیفیت محصول داخلی دارد. ما همچنین دریافتیم که میهن پرستی به طور معنی داری بر قوم گرایی مصرف کننده تأثیر می‌گذارد، در حالی که جهان بینی به طور معنی داری بر قوم گرایی مصرف کننده تأثیر نمی‌گذارد. داده‌ها فقط در جاکارتا جمع آوری شد. علاوه بر این، از روش نمونه گیری در دسترس استفاده شد. بنابراین، یافته‌های این پژوهش را نمی‌توان به سایر زمینه‌ها تعمیم داد. بنابراین، برای بهبود تعمیم نتایج و بررسی پایداری یافته‌های این تحقیق، مطالعات آتی شامل پاسخ‌دهندگان بزرگ‌تر از مناطق مختلف مورد نیاز است. شرکت باید استراتژی و اهداف کیفی خود را با سطح قوم گرایی مصرف کننده و میهن پرستی برای غلبه بر سندرم کیفیت محصول داخلی هماهنگ کند. پژوهش‌های کمی وجود دارد که مدلی را ایجاد و آزمایش کند که بتوان از آن برای توضیح پدیده سندرم کیفیت محصول داخلی استفاده کرد. این تحقیق خلأهای منابع را برطرف می‌کند.

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: The Model of Domestic Product Quality Syndrome Abstract

 This paper aims to develop and test a model that involves consumer ethnocentrism, world-mindedness, patriotism, and domestic product quality syndrome. This research used a quantitative approach. Data were collected through a survey of 222 respondents in Jakarta, Indonesia. The respondents are consumer electronic product users. Structural equation modeling (SEM) analysis was used to test the conceptual model and hypotheses. The results of this research show that the conceptual model has a good fit. We found that consumer ethnocentrism has a positive and significant impact on domestic product quality syndrome. We also found that patriotism significantly influences consumer ethnocentrism, while world-mindedness does not significantly influence consumer ethnocentrism. Data were collected only in Jakarta. Furthermore, a convenience sampling technique was applied. Thus, the findings of this research may not be generalized to other contexts. Therefore, future studies involving larger respondents coming from diverse areas are required to improve the generalization of the results and examine the stability of this research’s findings. Company should align its strategy and quality objectives with the level of consumer ethnocentrism and patriotism to overcome domestic product quality syndrome. There is a lack of research that develops and tests a model that can be used to explain the phenomenon of domestic product quality syndrome. This research fulfills the literature gaps.