عنوان فارسی مقاله:مدل سندرم کیفیت محصول داخلی
چکیده
هدف این مقاله توسعه و آزمایش مدلی است که شامل قومگرایی مصرفکننده، جهان گرایی، میهنپرستی و سندرم کیفیت محصول داخلی است. این تحقیق از رویکرد کمی استفاده کرده است. دادهها از طریق نظرسنجی از ۲۲۲ پاسخ دهنده در جاکارتا، اندونزی جمع آوری شد. پاسخ دهندگان کاربران محصولات الکترونیکی مصرفی هستند. برای آزمون مدل مفهومی و فرضیهها از تحلیل معادلات ساختاری (SEM) استفاده شد. نتایج این تحقیق نشان میدهد که مدل مفهومی برازش خوبی دارد. ما دریافتیم که قومگرایی مصرفکننده تأثیر مثبت و معناداری بر سندرم کیفیت محصول داخلی دارد. ما همچنین دریافتیم که میهن پرستی به طور معنی داری بر قوم گرایی مصرف کننده تأثیر میگذارد، در حالی که جهان بینی به طور معنی داری بر قوم گرایی مصرف کننده تأثیر نمیگذارد. دادهها فقط در جاکارتا جمع آوری شد. علاوه بر این، از روش نمونه گیری در دسترس استفاده شد. بنابراین، یافتههای این پژوهش را نمیتوان به سایر زمینهها تعمیم داد. بنابراین، برای بهبود تعمیم نتایج و بررسی پایداری یافتههای این تحقیق، مطالعات آتی شامل پاسخدهندگان بزرگتر از مناطق مختلف مورد نیاز است. شرکت باید استراتژی و اهداف کیفی خود را با سطح قوم گرایی مصرف کننده و میهن پرستی برای غلبه بر سندرم کیفیت محصول داخلی هماهنگ کند. پژوهشهای کمی وجود دارد که مدلی را ایجاد و آزمایش کند که بتوان از آن برای توضیح پدیده سندرم کیفیت محصول داخلی استفاده کرد. این تحقیق خلأهای منابع را برطرف میکند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.