ارایه یک مدل کارآفرینی سازمانی تلفیق مدیریت تامین و نتایج عملکرد

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 42

تعداد کلمات : 11000

مجله : International Journal of Operations & Production Management

انتشار : 2009

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
14 ژوئن 2024
دسته بندی
تعداد بازدیدها
5315 بازدید
144,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:ارایه یک مدل کارآفرینی سازمانی  تلفیق مدیریت تامین و نتایج عملکرد

 چکیده

هدف: نقش مدیران تامین در هدایت عملکرد شرکت ، با تاکید بیشتر بر هوش بازار تامین، همکاری، مشارکت های بین سازمانی و تلفیق عملیاتی با شرکای تامین در حال تغییر  می باشد. این ویژگی‌ها همچنین در تحقیقات مربوط به محیط‌ها و شرکت‌های کارآفرینی منعکس شده‌اند. هدف این مقاله، بررسی شباهت‌های بین نقش‌های مدیریت عرضه، و مجموعه مهارت‌ها و مکانیسم‌های کارآفرینی است که در تحقیقات قبلی شناسایی شده‌اند.

 طرح/روش شناسی/ رویکرد: یک مدل معادله ساختاری از طریق نمونه‌ای از ۱۵۱ شرکت تولیدی و خدماتی واقع در بریتانیا، این مدل فرضی را مورد تست قرار می‌دهد.

 یافته‌ها: چارچوب نظری با نتایجی که حاکی از آن است که رفتارهای کارآفرینانه (هوش بازار تامین و تأثیر مدیریت تامین) به یکپارچگی و ادغام در شرکت وبا تامین کننده‌ها به منظور بهبود عملکرد کمک می‌کنند تأیید شد.

 نتایج و اهمیت کاربردییافته های این تحقیق به مدیران خرید در بهبود عملکرد با تغییر گزینش و فرهنگ بخش مدیریت تامین به سوی گرایش کارآفرینانه کمک می‌کند.

 اصلیت/ ارزش تحقیق: در حالی که نگرش کارآفرینی سازمانی در تئوری مدیریت تامین فرایندی  به تازگی استفاده شده است، با این وجود نتایج این مقاله نشان می دهد که تحقیقات بیشتر در این زمینه‌ها می‌تواند یک بستر و مبنای انعطاف پذیر را به منظور استفاده از ساختارهای کارآفرینانه برای توضیح اصول مدیریت تامین در همکاری خریدار- تامین کننده، سرمایه رابطه‌ای و برایند های سازمانی در اختیار بگذارد.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: An organizational entrepreneurship model of supply management integration and performance outcomes

Abstract

 Purpose – The role of supplymanagers in driving corporate performance is changing, with an increased emphasis on supply market intelligence, collaboration, inter-organizational partnerships, and operational integration with supply partners. These traits are also mirrored in the research on entrepreneurial settings and firms. The purpose of this paper is to explore the parallels between supply management roles, and the entrepreneurial skill sets and mechanisms that have been identified in prior research. Design/methodology/approach – A structural equation model, using a sample of 151 manufacturing and service firms based in the UK, tests this hypothesised model. Findings – The theoretical framework was supported, with results indicating that entrepreneurial behaviours (supply market intelligence and supply management influence) contribute to integration within the firm and with suppliers, in order to drive performance improvement. Practical implications – The results provide support for purchasing managers seeking to improve performance by changing the recruitment and culture of the supply management function toward an entrepreneurial orientation. Originality/value – Although the application of organizational entrepreneurship thinking to supply management theory is nascent, this paper’s results suggest that further research along these lines may provide a resilient platform for utilisation of entrepreneurial constructs to explain supply management principles in buyer-supplier collaboration, relational capital, and organisational outcomes.
 
View Synonyms and Definitions