عنوان فارسی مقاله:بررسی تأثیر تعامل رسانههای اجتماعی، E-WOM (تبلیغات دهان به دهان الکترونیک) و روابط عمومی: ارزیابی نقش واسطهای آگاهی از برند
چکیده
توسعه اعتماد در بین مشتریان سازمان یک هدف کلیدی و حیاتی برای کسب مزیت رقابتی است. بنابراین، این مطالعه به منظور بررسی تأثیر تعامل رسانههای اجتماعی، روابط عمومی و تبلیغات شفاهی الکترونیکی بر آگاهی و اعتماد از برند مورد بررسی قرار گرفت. این مطالعه همچنین نقش واسطهای آگاهی از برند را نیز مورد بررسی قرار داد. برای این منظور، دادهها از مشتریان بخش خرده فروشی در امارات جمع آوری شد. این مطالعه با رویکرد پژوهشی کمی و طرح مقطعی انجام شد. دادهها در قالب پرسشنامه پژوهشی با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده جمع آوری شد. پرسشنامه بین ۵۱۲ پاسخگو توزیع شد. نرخ پاسخ قابل استفاده ۶۹٫۷۲٪ بود. برای تجزیه و تحلیل دادهها از تکنیک SEM استفاده شد و ابزار مورد استفاده برای این منظور Smart PLS بود. یافتههای پژوهش نشان داد که تمامی فرضیههای پیشنهادی پذیرفته شده است. یافتههای این مطالعه برای پژوهشگران بیشتر و توسعه سیاستها مفید است.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.