بررسی تأثیر تعامل رسانه‌های اجتماعی، E-WOM (تبلیغات دهان به دهان الکترونیک) و روابط عمومی: ارزیابی نقش واسطه‌ای آگاهی از برند

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 21

تعداد کلمات : 5200

مجله : THE INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS & MANAGEMENT

انتشار : 2022

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
27 ژوئن 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
2566 بازدید
69,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:بررسی تأثیر تعامل رسانه‌های اجتماعی، E-WOM (تبلیغات دهان به دهان الکترونیک) و روابط عمومی: ارزیابی نقش واسطه‌ای آگاهی از برند

 چکیده

 توسعه اعتماد در بین مشتریان سازمان یک هدف کلیدی و حیاتی برای کسب مزیت رقابتی است. بنابراین، این مطالعه به منظور بررسی تأثیر تعامل رسانه‌های اجتماعی، روابط عمومی و تبلیغات شفاهی الکترونیکی بر آگاهی و اعتماد از برند مورد بررسی قرار گرفت. این مطالعه همچنین نقش واسطه‌ای آگاهی از برند را نیز مورد بررسی قرار داد. برای این منظور، داده‌ها از مشتریان بخش خرده فروشی در امارات جمع آوری شد. این مطالعه با رویکرد پژوهشی کمی و طرح مقطعی انجام شد. داده‌ها در قالب پرسشنامه پژوهشی با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده جمع آوری شد. پرسشنامه بین ۵۱۲ پاسخگو توزیع شد. نرخ پاسخ قابل استفاده ۶۹٫۷۲٪ بود. برای تجزیه و تحلیل داده‌ها از تکنیک SEM استفاده شد و ابزار مورد استفاده برای این منظور Smart PLS بود. یافته‌های پژوهش نشان داد که تمامی فرضیه‌های پیشنهادی پذیرفته شده است. یافته‌های این مطالعه برای پژوهشگران بیشتر و توسعه سیاست‌ها مفید است.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Examining the effect of social media interaction, E-WOM, and public relations: Assessing the mediating role of brand awareness

Abstract

 The development of trust among the customers of the organization is a key objective and critical to obtaining a competitive advantage. Therefore, this study was examined to assess the effect of social media interaction, public relations, and electronic word of mouth on brand awareness and trust. This study also examined the mediating role of brand awareness as well. For this purpose, the data was collected from the customers of the retail sector in UAE. This study adopted a quantitative research approach and cross-sectional design. The data was collected in the form of a research questionnaire by adopting simple random sampling. The questionnaire was distributed among 512 respondents. The usable response rate was 69.72%. For the analysis of data, the SEM technique was adopted and the tool used for this purpose was Smart PLS. The findings of the study revealed that all proposed hypotheses are accepted. The findings of the study are helpful for the academicians for further research and development of policies.