عنوان فارسی مقاله:تأثیر مدیریت ارتباط اجتماعی با مشتری بر وفاداری مشتری در عربستان سعودی
چکیده
این مطالعه بر بررسی تأثیرات مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی بر وفاداری مشتری هتلهای پنج ستاره در عربستان سعودی متمرکز بود. مدیریت ارتباط با مشتری شامل ابعاد ارزش مشتری، مشارکت بلندمدت با مشتری، دانش مشتری، تکیه بر فناوری، اعتماد و ارتباطات رسانههای اجتماعی بود. جامعه مورد مطالعه مشتریان هتلهای پنج ستاره عربستان سعودی است. یک نمونه آسان از ۵۰۰ مشتری گرفته شد، در حالی که پاسخهای معتبر بازیابی شده ۴۱۳ بود. یک رویکرد کمی در تجزیه و تحلیل آماری از طریق نرم افزار SPSS و AMOS انجام شد. این مطالعه نشان داد که ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی بر وفاداری مشتریان هتلهای پنج ستاره در عربستان سعودی تأثیر میگذارد. متعاقباً توصیههایی بر ایجاد واحد رسیدگی به شکایات جهت تسریع در ارائه خدمات، شناسایی مشکلات، شناسایی نقاط نواقص و اتخاذ راهکارهای لازم و مناسب برای رفع این مشکلات ارائه شد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.