تأثیر مدیریت ارتباط اجتماعی با مشتری بر وفاداری مشتری در عربستان سعودی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 20

تعداد کلمات : 5700

مجله : Uncertain Supply Chain Management

انتشار : 2023

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
24 آگوست 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
2906 بازدید
51,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:تأثیر مدیریت ارتباط اجتماعی با مشتری بر وفاداری مشتری در عربستان سعودی

 چکیده

 این مطالعه بر بررسی تأثیرات مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی بر وفاداری مشتری هتل‌های پنج ستاره در عربستان سعودی متمرکز بود. مدیریت ارتباط با مشتری شامل ابعاد ارزش مشتری، مشارکت بلندمدت با مشتری، دانش مشتری، تکیه بر فناوری، اعتماد و ارتباطات رسانه‌های اجتماعی بود. جامعه مورد مطالعه مشتریان هتل‌های پنج ستاره عربستان سعودی است. یک نمونه آسان از ۵۰۰ مشتری گرفته شد، در حالی که پاسخ‌های معتبر بازیابی شده ۴۱۳ بود. یک رویکرد کمی در تجزیه و تحلیل آماری از طریق نرم افزار SPSS و AMOS انجام شد. این مطالعه نشان داد که ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی بر وفاداری مشتریان هتل‌های پنج ستاره در عربستان سعودی تأثیر می‌گذارد. متعاقباً توصیه‌هایی بر ایجاد واحد رسیدگی به شکایات جهت تسریع در ارائه خدمات، شناسایی مشکلات، شناسایی نقاط نواقص و اتخاذ راهکارهای لازم و مناسب برای رفع این مشکلات ارائه شد.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: The effect of social customer relationship management on customer loyalty in Saudi Arabia

Abstract

 The study focused on examining the social customer relationship management impacts on the customer loyalty of five-star hotels in Saudi Arabia. Customer relationship management included the dimensions of customer value, long-term partnership with the customer, customer knowledge, reliance on technology, trust, and social media communication. The study population consists of the customers of five-star hotels in Saudi Arabia. A convenience sample was taken from 500 customers, while the validly retrieved responses were 413. A quantitative approach was conducted in statistical analysis through SPSS and AMOS software. The study demonstrated that social customer relationship management dimensions are impacting the customer loyalty of five-star hotels in Saudi Arabia. Subsequently, the recommendations centered on the establishment of a complaints handling unit to speed up service, identify problems, identify the sites of deficiencies, and take the necessary and appropriate solutions to these problems