عنوان فارسی مقاله:مدیریت استراتژیک منابع انسانی برای ارزش آفرینی مشترک در سازمانهای کسب و کار اجتماعی
چکیده
سازمانهای کسب و کار اجتماعی برای دستیابی به اهداف اجتماعی و تجاری برای ایجاد ارزش مشترک (CSV) تلاش میکنند. مدیریت استراتژیک منابع انسانی (SHRM) یکی از مؤلفههای کلیدی بهینه سازی ارزش مشترک است. منابع موجود به شواهد بیشتری در مورد چگونگی مدیریت منابع انسانی این سازمانها نیاز دارد. هدف این مطالعه پر کردن شکاف با بررسی رویکردهای مدیریت منابع انسانی کسب و کار اجتماعی در ایجاد ارزش مشترک برای سازمان است. این مطالعه چهار مورد کسب و کار اجتماعی را از طریق مصاحبههای نیمه ساختاریافته، بازدیدهای میدانی، و بررسی اسناد آرشیوی و گزارشها و منابع مبتنی بر وب مورد تجزیه و تحلیل قرار داد. همانطور که در نتایج نشان داده شد، ما دریافتیم که فرآیندهای رسمی استخدام در جایی دنبال میشوند که دانش و علایق قبلی کاندیداها در کسبوکار اجتماعی به شدت مورد آزمایش قرار میگیرد. نامزدهای با استعداد، واجد شرایط و مناسب بدون هیچ گونه تعصب انتخاب میشوند. فرآیندهای آموزش در حین کار با تمرکز دقیق بر جهت دهی کارکنان به اهداف اجتماعی و تجاری دنبال میشود. شاخصهای کلیدی عملکرد (KPI) مجموعههایی برای ارزیابی عملکرد اجتماعی و تجاری کارکنان هستند. نرخهای بازار در ارائه پاداش دنبال میشود. محیط کار خانواده محور و مشارکتی وجود دارد که گردش مالی آنها را پایین نگه میدارد. HRM با کارایی بالا برای دستیابی به رشد آینده و بهینه سازی ارزش مشترک توصیه میشود.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.