مدیریت استراتژیک منابع انسانی برای ارزش آفرینی مشترک در سازمان‌های کسب و کار اجتماعی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 45

تعداد کلمات : 13600

مجله : sustainability

انتشار : 2023

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
18 آگوست 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
2856 بازدید
79,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:مدیریت استراتژیک منابع انسانی برای ارزش آفرینی مشترک در سازمان‌های کسب و کار اجتماعی

 چکیده

 سازمان‌های کسب و کار اجتماعی برای دستیابی به اهداف اجتماعی و تجاری برای ایجاد ارزش مشترک (CSV) تلاش می‌کنند. مدیریت استراتژیک منابع انسانی (SHRM) یکی از مؤلفه‌های کلیدی بهینه سازی ارزش مشترک است. منابع موجود به شواهد بیشتری در مورد چگونگی مدیریت منابع انسانی این سازمان‌ها نیاز دارد. هدف این مطالعه پر کردن شکاف با بررسی رویکردهای مدیریت منابع انسانی کسب و کار اجتماعی در ایجاد ارزش مشترک برای سازمان است. این مطالعه چهار مورد کسب و کار اجتماعی را از طریق مصاحبه‌های نیمه ساختاریافته، بازدیدهای میدانی، و بررسی اسناد آرشیوی و گزارش‌ها و منابع مبتنی بر وب مورد تجزیه و تحلیل قرار داد. همانطور که در نتایج نشان داده شد، ما دریافتیم که فرآیندهای رسمی استخدام در جایی دنبال می‌شوند که دانش و علایق قبلی کاندیداها در کسب‌وکار اجتماعی به شدت مورد آزمایش قرار می‌گیرد. نامزدهای با استعداد، واجد شرایط و مناسب بدون هیچ گونه تعصب انتخاب می‌شوند. فرآیندهای آموزش در حین کار با تمرکز دقیق بر جهت دهی کارکنان به اهداف اجتماعی و تجاری دنبال می‌شود. شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI) مجموعه‌هایی برای ارزیابی عملکرد اجتماعی و تجاری کارکنان هستند. نرخ‌های بازار در ارائه پاداش دنبال می‌شود. محیط کار خانواده محور و مشارکتی وجود دارد که گردش مالی آنها را پایین نگه می‌دارد. HRM با کارایی بالا برای دستیابی به رشد آینده و بهینه سازی ارزش مشترک توصیه می‌شود.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Strategic Human Resources Management for Creating Shared Value in Social Business Organizations

Abstract

 Social business organizations work to achieve social and business goals to create shared value (CSV). Strategic human resource management (SHRM) is one of the key components of optimizing shared value. The available literature needs more evidence on how these organizations manage their human resources. This study aims to bridge the gap by examining the HRM approaches of social business in creating shared value for the organization. This study analyzed four social business cases through semi-structured interviews, field visits, and a review of archival documents and web-based reports and resources. As shown in the results, we found that formal recruitment processes are followed where candidates’ prior knowledge and interests in the social business are tested rigorously. Talented, qualified, and suitable candidates are selected without any biases. Onthe-job training processes are followed with a rigorous focus on orienting employees to social and business goals. Key performance indicators (KPIs) are sets for evaluating employees’ social and business performance. Market rates are followed in providing compensation. Family-oriented and participatory work environment exists, which keeps their turnover low. High-performance HRM is recommended to achieve future growth and shared value optimization.