مسیرهای توسعه مدیران پروژه: مدیران پروژه از تجربیات خود چه و چگونه یاد می گیرند؟

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 30

تعداد کلمات : 9600

مجله : International Journal of Project Management

انتشار : 2016

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
19 دسامبر 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1118 بازدید
31,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:مسیرهای توسعه مدیران پروژه: مدیران پروژه از تجربیات خود چه و چگونه یاد می گیرند؟

 چکیده

مسیر توسعه مدیران پروژه با تجارب یادگیری رسمی و غیر رسمی هموار شده است. آگاهی از تجارب یادگیری که مدیران پروژه آن را برای پیشرفت خود به عنوان یک شخص حرفه‌ای مهم می‌دانند به جهان علمی و شغلی آنها محدود شده است. در مطالعه حاضر، ما بررسی می‌کنیم که مدیران پروژه چگونه و چه چیزی را از تجارب خود یاد می‌گیرند و چه چیزی به عنوان پشتیبانی کننده این یادگیری ادراک می‌شود. ما از رویکرد چند روشی متشکل از مصاحبه‌های عمیق  و نظرسنجیهای کوتاه پس از آن در بین ۳۱ مدیر پروژه استفاده می‌کنیم. نتایج نشان می‌دهند که بیشتر تجارب یادگیری کم و بیش بطور تصادفی در محل کار صورت می‌گیرند و پشتیبانی محدودی برای یادگیری از این تجارب وجود دارد. این امر حاکی از پتانسیل بهبود کیفیت، و سرعت مسیرهای توسعه مدیران پروژه است. محدودیت‌های مطالعه حاضر، و مفاهیم این یافته‌ها از نظر تئوری و عملی مورد بحث قرار می‌گیرند و راههایی برای تحقیقات آینده گشوده می‌شود.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Development paths of project managers: What and how do project managers learn from their experiences?

Abstract

 The development paths of project managers are paved with formal and informal learning experiences. Knowledge of the learning experiences that project managers indicate as important for their development as professionals is limited in both the academic and the practitioner world. In the current study we explore what and how project managers learn from experiences, and what is perceived as supporting this learning. We used a multi-method approach, consisting of in-depth interviews and a short follow-up survey among 31 project managers. Results show that most learning experiences occur more or less accidentally on the job and support for learning from these experiences is limited. This suggests potential to improve the quality and pace of the development paths of project managers. Limitations of the current study, and implications of these findings for theory and practice are discussed opening up avenues for future research.