بررسی تأثیر نوآوری برند سبز و ارزش درک شده سبز بر وفاداری به برند سبز: بررسی نقش تعدیل کننده دانش سبز

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 25

تعداد کلمات : 8700

مجله : sustainability

انتشار : 2024

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
15 مارس 2024
دسته بندی
تعداد بازدیدها
4548 بازدید
89,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:بررسی تأثیر نوآوری برند سبز و ارزش درک شده سبز بر وفاداری به برند سبز: بررسی نقش تعدیل کننده دانش سبز

 چکیده

 سازمان‌های متعددی که نگرانی‌های خود را ابراز می‌کنند نشان می‌دهند که نگرانی برای محیط زیست نسبت به زمان‌های قبل افزایش یافته است. هدف این مطالعه بررسی رابطه بین نوآوری برند سبز و ارزش درک شده سبز، همراه با تأثیر آن بر وفاداری به برند سبز در بخش بانکداری اتیوپی است. بر اساس تحقیقات قبلی، این مطالعه به تمایز بین نوآوری و نوآوری می‌پردازد و تأثیرات مربوطه آنها را بر وفاداری به برند بررسی می‌کند. علاوه بر این، این مطالعه نقش ارزش ادراک شده سبز را به عنوان واسطه و دانش سبز مصرف کننده به عنوان تعدیل کننده در شکل دادن به وفاداری به برند سبز معرفی می‌کند. برای ارزیابی مدل مفهومی، نظرسنجی با استفاده از نمونه‌گیری در دسترس بین ۶۰۰ مشتری با استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی در ۹ بانک معتبر انجام شد. این رویکرد با هدف گرفتن یک نمونه معرف برای مدل مفهومی بود. پس از آن، تجزیه و تحلیل داده‌ها با استفاده از مدل معادلات ساختاری (SEM) انجام شد. نتایج نشان داد که ادراک مصرف کنندگان از ارزش سبز اثرات غیرمستقیم بر وفاداری به برند سبز و تأثیر مستقیم بر نوآوری برند سبز دارد. علاوه بر این، دانش سبز رابطه بین نوآوری برند سبز و ارزش درک شده سبز را به طور معنی داری تعدیل می‌کند. بنابراین، به منظور افزایش وفاداری مشتریان به نوآوری‌های برند سبز، سازمان‌ها باید بر بهبود سواد محیطی مصرف‌کنندگان و پرورش نگرش مثبت نسبت به کسب‌وکارهای سبز تمرکز کنند.

 

 

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Investigating the Effect of Green Brand Innovation and Green Perceived Value on Green Brand Loyalty: Examining the Moderating Role of Green Knowledge

Abstract

 The numerous organisations voicing their concerns show that concern for the environment has increased compared to earlier times. This study aims to investigate the relationship between green brand innovation and green perceived value, along with its impact on green brand loyalty within the Ethiopian banking sector. Based upon previous research, this study delves into the distinctions between innovation and innovativeness, exploring their respective influences on brand loyalty. Additionally, this study introduces the roles of green perceived value as a mediator and consumer green knowledge as a moderator in shaping green brand loyalty. To assess the conceptual model, a survey was conducted using convenience sampling among 600 customers using internet banking services across nine reputable banks. This approach aimed to capture a representative sample for the conceptual model. Subsequently, data analysis was performed using a structural equation model (SEM). The results indicated that consumers’ perceptions of green value have indirect effects on green brand loyalty and direct effects on green brand innovation. In addition, green knowledge moderates the relationship between green brand innovation and green perceived value in a significant way. Therefore, in order to increase customer loyalty to green brand innovations, organisations should focus on improving consumers’ environmental literacy and cultivating positive attitudes towards green businesses.