هوش مصنوعی و استراتژی کسب و کار به سمت تحول دیجیتال: دستور کار تحقیقاتی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 23

تعداد کلمات : 7800

مجله : sustainability

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
23 آوریل 2024
دسته بندی
تعداد بازدیدها
4864 بازدید
79,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:هوش مصنوعی و استراتژی کسب و کار به سمت تحول دیجیتال: دستور کار تحقیقاتی

 چکیده

 در دهه گذشته، مطالعات و کسب‌وکارهای کنونی توجه را به ابزارهای هوش مصنوعی (AI) و به‌ویژه به پیشرفت‌های تکنیک‌های یادگیری ماشین جلب کرده‌اند. با این وجود، در حالی که فناوری هوش مصنوعی پتانسیل زیادی برای حل مشکلات ارائه می‌دهد، چالش‌ها همچنان در اجرای عملی و عدم تخصص در استفاده استراتژیک از هوش مصنوعی برای ایجاد ارزش تجاری نقش دارند. هدف این مقاله پیاده‌سازی یک مرور منابع سیستماتیک برای تحلیل همگرایی هوش مصنوعی و استراتژی شرکت و توسعه یک مدل نظری است که موضوعات را بر اساس تحقیقات موجود در این زمینه ترکیب می‌کند. هشتاد و یک مقاله بررسی شده بر اساس روش تحقیق از وبستر و واتسون (۲۰۰۲) مورد بحث قرار گرفت. علاوه بر شکاف‌ها در تحقیقات آینده، یک مدل نظری ایجاد شده است که در مورد چهار منبع ایجاد ارزش بحث می‌کند: هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی در سازمان‌ها. همسویی ابزارهای هوش مصنوعی و فناوری اطلاعات (IT) با استراتژی سازمانی؛ هوش مصنوعی، مدیریت دانش و فرآیند تصمیم گیری؛ و هوش مصنوعی، نوآوری و ارزش خدمات. این نتایج به دیدگاه‌های نظری و مدیریتی، با امکانات گسترده برای ایجاد روش‌ها و انواع شیوه‌های مدیریتی جدید منجر می‌شود.

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Artificial Intelligence and Business Strategy towards Digital Transformation: A Research Agenda

Abstract

 In the past decade, current literature and businesses have drawn attention to Artificial Intelligence (AI) tools and in particular to the advances in machine learning techniques. Nevertheless, while the AI technology offers great potential to solve difficulties, challenges remain implicated in practical implementation and lack of expertise in the strategic usage of AI to create business value. This paper aims to implement a systematic literature review analyzing convergence of the AI and corporate strategy and develop a theoretical model incorporating issues based on the existing research in this field. Eighty-one peer-reviewed articles were discussed on the basis of research methodology from Webster and Watson (2002). In addition to gaps in future research, a theoretical model is developed, discussing the four sources of value creation: AI and Machine Learning in organizations; alignment of AI tools and Information Technology (IT) with organizational strategy; AI, knowledge management and decision-making process; and AI, service innovation and value. These outcomes lead to both theoretical and managerial viewpoints, with extensive possibilities to generate new methods and types of management practices.