تأثیر ویژگی‌های شخصیتی و نگرانی حفظ حریم خصوصی اطلاعات

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 31

تعداد کلمات : 8700

مجله : sustainability

انتشار : 2022

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
26 مارس 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
2025 بازدید
65,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:تأثیر ویژگی‌های شخصیتی و نگرانی حفظ حریم خصوصی اطلاعات بر پذیرش محیط یادگیری الکترونیکی در طول همه‌گیری COVID-19: یک مطالعه تجربی

چکیده

 در پاسخ به همه‌گیری COVID-19، فرآیندهای آموزش و یادگیری تغییرات قابل توجهی را تجربه کرده‌اند. مؤسسات آموزش عالی در تایوان از اقدامات مداخله در بحران برای اجرای فوری روش‌های یادگیری یکپارچه مانند آموزش و یادگیری آنلاین استفاده کردند. با این حال، دانش آموزان زمانی برای آماده شدن نداشتند. بنابراین، این مطالعه رابطه بین ویژگی‌های شخصیتی و اعتقاد به تئوری توطئه را به‌عنوان پیشایند نگرانی دانش‌آموزان برای حفظ حریم خصوصی اطلاعات (CFIP) و رابطه متعاقب آن بین CFIP و قصد رفتاری دانش‌آموزان برای گزارش اطلاعات شخصی خود به ارائه‌دهندگان خدمات آموزش الکترونیکی مورد بررسی قرار داد. در مورد پذیرش محیط آموزش الکترونیکی این مطالعه مقطعی از یک پرسشنامه برای جمع آوری داده‌ها از دانشجویان دانشگاه در تایوان استفاده کرد. در مجموع از ۲۸۵ پاسخ معتبر برای تحلیل نهایی استفاده شد. چارچوب تحقیق با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری (SEM) مورد ارزیابی قرار گرفت. نتایج نشان می‌دهد که مدل پیشنهادی حدود ۶۶٫۴ درصد از واریانس قصد رفتاری را توضیح می‌دهد (R2 = 0.664) یافته‌ها تأیید می‌کنند که چهار ویژگی شخصیتی – توافق‌پذیری، گشودگی نسبت به تجربیات، وظیفه‌شناسی و روان رنجوری- و اعتقاد به تئوری توطئه به طور قابل‌توجهی بر CFIP دانش‌آموزان تأثیر گذاشته است. اما در مورد برونگرایی، ضریب مسیر غیر معنی دار گزارش شد. CFIP رابطه بین اعتقاد به تئوری توطئه و قصد رفتاری را واسطه می‌کند. ارائه دهندگان خدمات آموزش الکترونیکی باید این عوامل تعیین کننده را در بهبود و تأیید اصول مربوط به پذیرش محیط یادگیری الکترونیکی در نظر بگیرند.

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Impact of Personality Traits and Information Privacy Concern on E-Learning Environment Adoption during COVID-19 Pandemic: An Empirical Investigation

Abstract

 In response to the COVID-19 pandemic, teaching and learning processes have experienced significant changes. Higher education institutions in Taiwan employed crisis intervention measures to instantly implement unified learning methods such as online teaching and learning. However, students had no time to prepare. Thus, the study explored the relationship between personality traits and the belief in conspiracy theory as antecedents of students’ concern for information privacy (CFIP) and the subsequent relationship between students’ CFIP and behavioral intention to report their personal information to e-learning service providers concerning the adoption of the e-learning environment. This cross-sectional study employed a questionnaire to accumulate data from university students in Taiwan. A total of 285 valid responses were used for the final analysis. The research framework was evaluated by structural equation modeling (SEM). The results suggest the proposed model explains about 66.4% of the variance of behavioral intention (R2 = 0.664). The findings support that four personality traits—agreeableness, openness to experiences, conscientiousness, and neuroticism—and belief in conspiracy theory significantly influenced students’ CFIP. However, concerning extraversion, an insignificant path coefficient was reported. CFIP mediates the relationship between belief in conspiracy theory and behavioral intention. E-learning service providers should consider these determinants in improving and endorsing principles concerning e-learning environment adoption.