پاورپوینت فصل نهم کتاب مدیریت استراتژیک پیشرفته با عنوان اجرای استراتژی

نوع فایل : PPT

تعداد اسلاید : 35

تعداد کلمات : 5000

مجله : --

انتشار : 2022

ترجمه متون داخل جداول : -

درج جداول در فایل ترجمه : -

منابع داخل متن : -

کیفیت ترجمه : -

:

تاریخ انتشار
18 دسامبر 2022
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1368 بازدید
59,000 تومان

عنوان فارسی پاورپوینت:پاورپوینت فصل نهم کتاب مدیریت استراتژیک پیشرفته با عنوان اجرای استراتژی

 چکیده

اجرای استراتژی عبارت است از مجموع فعالیت ها و انتخاب هایی که برای اجرای یک طرح استراتژیک لازم و ضروری است.مرحله اجرای استراتژی بخشی کلیدی از فرآیند مدیریت استراتژیک به شمار می رود.

تدوین استراتژی بر «اثربخشی» تاکید دارد، در حالی که اجرای استراتژی بر «کارایی» تاکید دارد.

تدوین استراتژی یک فرایند «ذهنی» است، در حالی که اجرای استراتژی یک فرایند «عملیاتی» است.

تدوین استراتژی مستلزم داشتن« قدرت قضاوت شهودی خوب و مهارت های تحلیلی» است، اما اجرای استراتژی مستلزم داشتن « انگیزه ویژه و مهارت های رهبری » است.

تدوین استراتژی مستلزم ایجاد هماهنگی بین « تعداد کمی از کارکنان و مدیران است»، ولی اجرای استراتژی مستلزم هماهنگی بین « تعداد زیادی از افراد» است.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title:PowerPoint chapter 9 of the advanced strategic management book entitled strategy implementation

Abstract

Strategy implementation is a set of activities and choices that are necessary and essential for the implementation of a strategic plan. The strategy implementation stage is considered a key part of the strategic management process. Strategy formulation emphasizes "effectiveness", while strategy implementation emphasizes "efficiency". Strategy formulation is a "mental" process, while strategy implementation is an "operational" process. Formulating a strategy requires having "good intuitive judgment and analytical skills", but implementing a strategy requires having "special motivation and leadership skills". Developing a strategy requires coordination between "a small number of employees and managers", but implementing a strategy requires coordination between "a large number of people".