نقش کیفیت خدمات، امکانات و قیمت‌ها بر رضایت مشتری در هوانوردی اندونزی در همه گیری COVID-19

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 23

تعداد کلمات : 6200

مجله : Uncertain Supply Chain Management

انتشار : 2024

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
10 آوریل 2024
دسته بندی
تعداد بازدیدها
4726 بازدید
88,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:نقش کیفیت خدمات، امکانات و قیمت‌ها بر رضایت مشتری در هوانوردی اندونزی در همه گیری COVID-19

 چکیده

لاین ایر یک شرکت هواپیمایی است که دارای مفهوم حامل ارزان قیمت است، که آن را به یک شرکت هواپیمایی با قیمت‌های پایین تبدیل می‌کند. با این قیمت‌های پایین، آیا رضایت مشتری را بهبود می‌بخشد؟ این مطالعه با هدف تعیین تأثیر کیفیت خدمات، امکانات رفاهی و قیمت گذاری بر انتخاب خرید انجام شده است. در این نوع پژوهش از روش تحقیق کمی استفاده می‌شود. نمونه شامل ۲۱۰ نفر بود که در طول کووید-۱۹ با لاین ایر پرواز کرده بودند و حداقل ۱۷ سال سن داشتند. تکنیک تجزیه و تحلیل از نرم افزار Amos 24 و تجزیه و تحلیل SEM استفاده می‌کند. نتایج نشان داد که کیفیت خدمات تأثیر مطلوب و معنی داری بر رضایت مشتری دارد. امکانات بر رضایت مشتری تأثیر مثبت و معناداری دارد. قیمت تأثیر مثبت و معنی داری بر رضایت مشتری دارد.

 

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: The role of service quality, facilities, and prices on customer satisfaction in Indonesia aviation in the COVID-19 pandemic

Abstract

 Lion Air is an airline that has a low-cost carrier concept, which makes Lion Air an airline that has low prices. With these low prices, does it improve customer fulfillment? This study aims to determine the effects of service quality, amenities, and pricing on purchase choices. Associative quantitative research methodologies are used in this kind of study. The sample comprised 210 individuals who had taken a flight on Lion Air during COVID-19 and were at least 17 years old. The analysis technique uses Amos 24 software and SEM (Structural Equation Modelling) analysis. The results showed that service quality has a favorable and considerable impact on customer satisfaction. Facilities have a significant and positive effect on customer satisfaction. Price has a positive and substantial influence on customer satisfaction.