عنوان فارسی مقاله:نقش کیفیت خدمات، امکانات و قیمتها بر رضایت مشتری در هوانوردی اندونزی در همه گیری COVID-19
چکیده
لاین ایر یک شرکت هواپیمایی است که دارای مفهوم حامل ارزان قیمت است، که آن را به یک شرکت هواپیمایی با قیمتهای پایین تبدیل میکند. با این قیمتهای پایین، آیا رضایت مشتری را بهبود میبخشد؟ این مطالعه با هدف تعیین تأثیر کیفیت خدمات، امکانات رفاهی و قیمت گذاری بر انتخاب خرید انجام شده است. در این نوع پژوهش از روش تحقیق کمی استفاده میشود. نمونه شامل ۲۱۰ نفر بود که در طول کووید-۱۹ با لاین ایر پرواز کرده بودند و حداقل ۱۷ سال سن داشتند. تکنیک تجزیه و تحلیل از نرم افزار Amos 24 و تجزیه و تحلیل SEM استفاده میکند. نتایج نشان داد که کیفیت خدمات تأثیر مطلوب و معنی داری بر رضایت مشتری دارد. امکانات بر رضایت مشتری تأثیر مثبت و معناداری دارد. قیمت تأثیر مثبت و معنی داری بر رضایت مشتری دارد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.